Alla inlägg under januari 2007

Av Sarah Eriksson - 31 januari 2007 21:38

fyfan, så hemskt alltså. i helgen skulle pappa å en polae till han åka till järvsö för att åka lite skidor, men det blir inget av för pappas polare ringde förut å sa att han visste inte ifall han kunde åka för hans tjej hade åkt in på akuten för hon hade blivit gul:S!Sen senare ringer han upp pappa.. och gråter! Hans tjej har cancer och blodförgiftning... och dom kan inte göra ngt åt det! Och det värsta!... Imorgon får dom veta hur länge hon har kvar att leva :( jag vet inte vem hon är! Men jag blev så tårögd! jag ville bara springa iväg och börja gråta =STänk att förlora den man älskar mest! Veta att han/hon kanske bara skulle ha en lr två månader kvar i livet! Hur fan skulle man må? reagera? fyfan! jag tkr så synd om pappas kompis! Han är så snäll! så trevlig... varför ska sånt hända dom snällaste? Tänk om ett mirakel skulle kunna inträffa nu! Låt henne få fortsätta leva!

Av Sarah Eriksson - 31 januari 2007 21:34

slapp dag på torpa=) bara fem renstäd =) gick fort! haha roligaste var väl att det hade kommit en man fram till ena av mina handledare å sagt att det ligger en vibrerande vit dildo på deras rum ^^ haha... så ngn hade glömt den! hahaha pinsamt värre?Vår käre kenneth (har hand om praktiken) kom å hälsade på=) mouhahhaha! de va skojj!ja efter torpa drog ja hem o softade lite, sedan vare iväg till körskolan, hade trevligaste tjejen=) så jävla snäll:D och det gick väldigt bra för mig att köra :) sen har ja bara softat! legat i soffan, tittat på Helens små underverk:P faktist bra!.. sedan på Sthlm live.. inte så jätte bra idag men whuteva ^^!!!tjong ;D

Av Sarah Eriksson - 30 januari 2007 22:52

sån jääävla irriterande dag! Först går jagupp en halvtimma tidigare än vanligt... (ja de va irriterande för ja va sjukt trött)... fullt upp hela dan på praktiken... blev lite halvt irriterad ett tag!Sedan kommer jag hem och upptäcker att mina bästa svarta byxor har gått sönder.. och det värsta är att dom går inte å sy! jaha... tack för den tänker man lixom! nu har ja inga praktikbraller heller!Sedan tandläkaren! Borra å massa jävla skit! Sluta me att hela käften blödde!!!Sedan nu... folk ska "vara" sociala men HUR JÄVLA SOCIALA är dom då?... på en skala från 1 till 10 så ligger mitt humör GRYMT mkt under ettan!Äckel träningsvärk i magen har ja oxå!.. vad mer? vad kan ja mer klaga på? Jo ja rev ut hela min garderob i onödan idag för ja skulle leta efter mina pengar! Så ligger dom under min kjol! ONÖDIGT SARAH!Åh inte faaa nhar ja städat mitt rum!AAAAARRRRRGHHH!!!btw.. jag är inte klar! FYFAN VAD JAG ÄR IRRITERAD PÅ PRISON BREAK! MÅSTE ÄCKLET HEEELA TIDEN KLARA SIG Å LISTA UT VAD MICHAEL O DOM SKA GÖRA? ÅÅÅÅÅHHH!!!:@

Av Sarah Eriksson - 30 januari 2007 22:21

idag: började halv åtta *skit död*tandläkaren,borra å hade *irriterande*Första körlektionen emöra me körskolan *yippi*Irriterad för att jag är så satans peetig *as usual!*

Av Sarah Eriksson - 29 januari 2007 18:28

Ja ni... hade tänkt att jag skulle pierca mig idag! Åh Tina drog med mig så gjorde ja den... hade annars tänkt gå själv.. haha hade vart lite jobbigt då tror ja!Åh alla ni som säger att det gör ONT att ta hål i naveln.. haha no no no... näsan jag MYCKET ondare.. det gjorde faktist inte så ont att ta:D okej man kände när hon drog igenom nålen men sen när alla säger att när själva staven å nålen ska ut sen då gör det skit ont.. neee tkt inte ja ^^ bara första sticket sen kändes det inte :Dså vad blir nästa? Tungan?..:P haha ja vill ha! Men nono.. tatuering blir snart ^^,!Tack älskling för piercingen :D <3

Av Sarah Eriksson - 28 januari 2007 22:59

Ja jag å Lotta å Putte drog ju oss mot Texas i fredags... så jävla kul:D bra musiK!... haha så tänkt eju ja att äsch vafan nu ska ja prova lite jack vegas... tror ni inte ja vinner 230 spänn dirket lr? ;D hahaha! klockrent:Dåh jag har hittat min favorit drink... choklad å banan.. varm drink ;D mums!Kanske Gbg till helgen, annars Puben igen ;)

Av Sarah Eriksson - 28 januari 2007 21:52

Mjo igår var de ju då så här att jag hade anordnat en liten fest! Slutade med att 19-20 sociala glada å råpackade människor sprang runt här i huset, och det var SÅ JÄVLA KUL:D!!!Till och med folk som jag aldrig skulle komma kom;P!Haha... ja vad fan gjorde vi? Vi började kvällen med lite ölspel så vi skulle vara lite lulliga innan alla kom ;P haha råpackad AB! Sen helt plötsligt var alla hos mig och ah sing star blev;P sjöng som dårar! men kul var det;PSen helt plötsligt tog kvällen slut:S så hitta man två filurer i min säng;P sen så somna man å vaknar av att det fortfarande efolk kvar i huset;D hahahaha !;PHär kmr lite bilder! Måste bara beröma Tessan å Snuttan som fixade att laga toaknappen ;) hahaha!

Av Sarah Eriksson - 26 januari 2007 21:04

Igår fyllde jag 18 ^^ äntligen!BÖrjade morgonen med att familjen kom in och sjöng :P Fick en stor väska och en vit tröja! Sedan bar det av mot pressbyrån för att inhandla första ciggpaketet...behövde INTE visa leg! Va arg:P serjag så gammal ut?:PSedan bar det av till jobbet =) och sedan hem igen. Då var mormor här! =) Sedan kom morfar å sen åkte ja å hämtade putte.. då när vi kom hem hit igen var farmor o farfar och maggan här... :)Så blev det tårta:D och massa paket :)jag fick:Mamma och Pappa - KÖRLEKTIONER!!!, massa pengar, gardin och öl! blommor!Farmor å Farfar - Pengar och en stegräknare ^^ (ap stolt) ^^, blommor!Maggan - Jätte fint halsband och en tröja :)Morfar - Pengar!Tim - pengar :O hahaha!Fick blombud av Brorsan å Johanna :DPutte: Två tjocktröjor:D Ett ap fint linne och VÄSKA!!! =D:D sen idag fick jag choklad av börje :P haha Åh om en timma ska ja få öl av Lotta på Puben;) mouhahaha!btw.. har inhandlat tre cigg paket! å har inte behövt visa leg en enda gång! JAG VILL DÖ! :P

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards