Direktlänk till inlägg 23 december 2007

...

Av Sarah Eriksson - 23 december 2007 17:56

jag blir besviken ... jävligt besviken, de va iallfall sista ggn ja kmr stå mittemellan ¨sista ggn ja tar skit! ingen ber mig hållakäften okej?!!!!!


Ja ska väl kanske presentera mig då! Hej ja heter Sarah Denise Eriksson! Jag är 18 år och går sista året på hotell å resturang linjen! ja har haft ett jävla HELVETE sen ja va liten ... en pundare till morbror som är en av sveriges farligaste män å alla poliser i hela södertälje vet vem han är! Han hotar alla, mamma, mormor å MIG! ja har vart på rättegång för han hade ringt å hotat mig en kväll! Han sitter inne nu menkmr ut i juni då JAG inte kmr vara kvar här! Ja har blivit manipulerad som en JÄVLA apa av hans fru elin! Hon va som en syster men utnyttjade bara! Jag har två alkoholister till släkt! jätte kul jaa!


men de kanske stämmer.. ja kanske brås på dom när folk tror ja börjar bli akoholist.. kanske ska gå ner å knäcka en öl!?


Alla mår dåligt ngngång i sitt liv men man behöver inte klandra ner på andra för det!


jag har inga problem som helst just nu med min morbro lr min släkt överhuvudtaget för ja har lagt det bakom mig! men de som stör mig mest är att ja aldrig kmr få se ungen ja har vart som en mamma för.. ! Aldrig mer kmr ja få se min kusin! Ungen är förfan 3 år å lever redan som en fånge!


HUR SKA VÄRLDEN SLUTA!?


aja.. ingen ber mig dra åt helvete heller, för om ja ska dra åt helvete kan du fan göra det du med! och hur svårt är det att kläcka ut sig ett hej?

Och vafan är man sur på mig för? Ja sa att ja tar skiten nyktert inte när vi är på fest å ska ha kul å e dynga!

men... folk kanske inte vågar snacka då?


aja whutever.. god jävla jul på er med! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Eriksson - 1 januari 2008 20:55

Mina kära bloggläsare! Jag har här med bytt blogg! Så är ni fortfarande sugna på att läsa så finns ja på Sareri.blogg.se   god fortsättning!  ...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:55

jag hänger me i svängarna å blogga om mitt år jag med!   va ska man börja? ja fyllde 18 fick testa på utelivet å träffa nya människor i mitt liv! Slutade med det ja älskade mest.. innebandyn! det blev så oseriöst å konditionen bara försvann å vaderna...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:48

Först: Emma... ja skulle jätte gärna villja kunna göra det men den här bloggagratis.se är as dåligt på de.. man kan max ha 100 bilder å de går inte å radera för att man har använt dom i bloggen! skit drygt.. men ska byta tillbaka till blogg.se sen så...

:O

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 15:32

lyckodag igår! ngr tusen spänn rikare! Jag klagar inte!   blev stänkan med jess å tina å frida efter jobbet! helt okej faktiskt! körde partytricket så dyng blev man!.. dansa skiten ur oss oxå! tror vi dansa konstant i en timma! haha! sen skulle vi gö...

Av Sarah Eriksson - 28 december 2007 15:14

ah så vare fredag igen! vaknade för typ en timma sen å ska bege mig mot jobbet om en halvtimma! jag fattar inte hur ja kan sova såjävla mkt som ja gör!   ah nej men ska väl skölja ansiktet i kallt vatten så ja inte somnar! e as trött! köss  ...

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards