Alla inlägg under augusti 2007

Av Sarah Eriksson - 30 augusti 2007 02:30

Ujujuj ujujujuj ujujujujujujujuj!!!

KRYSSNING IDAG SCHALALALALALA!!!! 


Förkrök hos Cissi... slutade med att vi kom på att vi skulle dra till Stanleys för Kareoke!... Åkte ner dit! Sjöng halsen av oss! Jag, Cissi, Ullis, Anki, Pilla, Malin, Albin, Rickard! Fett kul! Bästa var fan Schnappi das kleine krokodile (lr hur de nu stavas) Å VAD VI RÖJJDE! :D Fett kär i Malins röst! Fett glad för idag dra vi! Å fett nöjd me mina små slingor i håret! Fräscht!;D

Uj uj Tina och jag imorgon

Håret i två toffsar, UV linser, Våra speciella t-shirts, Gul sport BH, Rosa Hotpants, Svarta leggins under, Rosa benvärmare och vita gympadojjor!

NÖJD!

SMACII JACII EXCELLENT!


nej ska nog sova, är för full för sånt här! Men ser än så länge att jag fortfarande kan skriva rätt;D! MOUHAHAHA!


Skriver på fredag lr lördag;D Ha så kul! för de ska ja LÄTT HA! TJOOOOOOOOONG! 

Av Sarah Eriksson - 28 augusti 2007 22:28

måste ju gratta frugan oxå till teorin idag! härligt härligt älsko! nu behöver de inte bara vara ja som måste köra ungarna till dagis! <3

Av Sarah Eriksson - 28 augusti 2007 22:01

"DU, unga dam, ska ingenstans. Det ska du ha klart för dig! :D haha. Du ska vara kvar om jag så ska hjälpa dig att försörja din 8 jävla ungar! :D haha"


Haha bästa kommentaren Hennel ;D!


Skolan idag, haha fifaan det stämmer, innebandyungarna har börjat där! Redan skällt på ena ^^,! haha

Men men, ytterst tråkig dag, men ledig fredagar, det är jag nöjd med!


Gymmade med Johannes efter plugget, härligt härligt INTE, fetaste träningsvärken sen i går så de va inte kul!

Sen drog ja till jobbet å fikade å sedan åkte ja å tina ner på stan. Äntligen skaffat visa kort nu:P haha.. .fifan! behövs! Bara för de så hade ja å tina beslutångest på vad vi skulle ha för hotpants på oss över legginsen på torsdag! Så vi köpte 6 st vi ska välja mellan!.. haha!

Köpte även lysande gul å rosa nagellack och lysande svettband! HAHA gud vad kort det kmr läggas upp på internet sen;D!


Hem till tina för å göra våra t-shirtar! "Smacii Jacii" Excellent! haha... så jävla fula så det kmr bli kul! Udda vare här jao!


Nu åkt hem! Börjar 12.15 i skolan imorgon! Men bara för det så måste ja jobba på morgonen... börjar 8 :S kuul har sovmorgon men erbjuder mig att jobba! Bra där Sarah! Aja... money money money!


Imorgon blir en kul dag de:P Sätta i håret och börja kröka lite! haha hem å sova, upp på torsdagen å kröka mer hos cissi, ner till tåget mot sthlm, med hennes BAOUTA stereo på tåget å min absoluta bästa techno skiva jag ngs bränt ;D hahaha! Kan de bli bättre? NÖJD!

På båten! AAAAAH... längtar! :) 

Av Sarah Eriksson - 27 augusti 2007 22:29

Måste ju göra som söt-hennel å summera om mitt sista sommarlov juh!


Kan väl inte direkt påstå att det vart bästa sommaren för inget slog sommaren 2005! Men jag har ju faktiskt gjort ganska mkt saker=)


Var i Sala ngr dagar, hälsade på min underbara lilla Johanna=) Det var  mkt mkt trevligt faktistk=) Får snart åka till henne igen=)


Sen drog jag till Göteborg med familjen och träffade Brorsan=) Härligt som alltid! Saknar han så mkt !


Sen åkte jag till Karlstad och träffade Åsman! De va jävligt skojj! Har saknat han:D Han är som en storebror! =) Partajjade å bara slappade. Och de va så kul att Elin var där oxå=) Skit roligt! Måste vi fan ta å göra om!


Sen åkte ja till Göteborg igen och träffade Curry=D Miss him sooo;D Skönare snubbe finns inte! Här snackat vi sjuk humor på låg nivå! :D Men sötnöten ska ju fly landet nu till Januari:/ !


Sen drog jag till Köping en sväng med Lotta, Cicci och Albin! Vi hade det skit kul!...:D Dit måste jag igen! Få umgås me allas favorit Lotta ^^,


Det är väl typ det som jag har gjort! Vart hemma jävligt mkt å umgåts me massa..  Spec Jessica my love! Fått sån satans bra kontakt att det är sjukt! Men fyfan va kul vi haft. Alla ggr vi legat i parken å tittat på stjärnorna! hahaha supit ner oss... dunkar musik så grannarna får spasmer! haha!

Alla ggr vi skämt ut oss på krogen! A fifan! Jess... du är den människan som räddat min sommar rejält mkt;D!


Sen har man ju vart ute å tränat en del me.. med Lotta och Hennel! Jag å hennel börjar ju bli duktiga på det här;)  hahaha så kul man kan ha när man joggar! Tack vare dig tkr ja ju de e kul nu ;D hahahaha:D


ah mkt bra har hänt. mkt cp oxå!:P haha men träffat massa nya människor! skit kul! Bra sommar helt enkelt! 

Av Sarah Eriksson - 27 augusti 2007 22:17

Haha, ja som sagt, jag Maja, Carla och Nina åkte idag till Norrtälje för att hämta hem Nina och Carlas kissemisse Lea! Var på de va KÖ som fan, Vi körde fel i sisådär 1.5 h!... När vi äntligen kmr fram vare bara springa in till Mc´Donalds å pissa järnet å äta!... Hahaha... sen åka HEM hela jävla vägen för det! hahaha:D men vi hade det skit kul! Vi har bestämt att gå på Tom tits ngndag oxå hahahahahaha!


Carla e så söt:) Fick hennes Vattenpipa! 

Och tack så mkt Nina :)


Men katten var bara HUR gullig som helst! :) 

Av Sarah Eriksson - 27 augusti 2007 13:26

har precis kommit hem från värsta fyspasset med hennel! jävlar vad vi dog!... hahaha fifaaan mina ljumskar! asg!


Hennel...pause imorgon? :D haha



fick ju höra värsta nyheten av snuttan att du halva gamla innebandylaget ska börja på skolan! AH MEN KUL! hej hopp fjortisar! hur ska ni palla!  


Av Sarah Eriksson - 27 augusti 2007 10:44

ledig idag. ska typ fortsätta med min städning i rummet! Håller på å gör om allt:S fett mkt grejjer jag har vafan! ska ha loppis lr ngt! Kommer tjäna miljarder! haha!


Idag ska jag kanske fika med min Majis! Sen senare ska jag eventuellt köra Nina och Carla till Norrtälje där dom ska köpa en UR gullig kattunge:D såååå söt! :)


och imorgon börjar skolan på allvar! Fyfan... aja, får äntligen se hur schemat kmr vara! Fett jobbigt tror jag! Vill ha som Jess.. två dar ledigt! skulle sitta gött dä! :) 


Lotta hämtade ut Takida biljetterna idag:D wohooo!


och på Torsdag äre kryssning! Längtar! Ska bli jävligt roligt:D!!! 

Av Sarah Eriksson - 26 augusti 2007 22:47

Träffade upp Elin å drog oss mot Danny:) jätte söt lägenhet dom har :) Sedan gick vi ut å knallade runt V-gård!!! Hem. Ut och gick med Jess (= duktiga som vi är! Kom hem, hämtade Hennel och drog oss mot Scaniasjön där vi knatade på! Lite intervaller å Trippningar! Minnen från innebandynd vafan! Men söööto och jag var väldigt duktiga! Två varv imorgon babe? <3




And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry !






Jag ska på TAKIDA! :)


Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards