Alla inlägg under mars 2007

Av Sarah Eriksson - 29 mars 2007 23:42

yes ledig idag.. !var på stan å träffa upp elin o tina, sedan träffa vi upp danny å sedan väntade vi på tessiless å sandra.. sedan gick vi runt å checka grejjs till sandra som blir arton i helgen ^^, sedan gick jaghem å pluggade lite.. ah nu e jag nervös :P!Sedan gloddde ja lite på tv å sedan drog jag på stan med brudarna.. sedan drog vi upp till älin där vi checka hockey å snacka skit^^ asg:P...sedan drog vi oss ner till danny där vi snacka å glodde lite tv..:Psedan gick jag hem.. så snacka ja me pappa å grannen... ölade lite med dom ;) hahaha sedan sitter jag här å flummar runt me fölk på msn:P ska väl kanske sova snart ;D!Älskar dig Patrik <3

Av Sarah Eriksson - 28 mars 2007 16:18

hänger inte me här känner ja:P haha.. jaigår... så trodde ju då ja att det var servering me icke sa nicke utan där satt alla så fina i sina serveringskläder å gick igenom värsta project arbetet vi har ETT år på oss att göra.. fatta stort det ska vara då:P... haha.. aja sen så väntade jag kvar i skolan för jag hade tänkt att ge Sandra pengar till kryssningen.. så kmr hon o ingen kunde växla me dmig.. så jag å elin å johannes å maja börja vika servetter.. så sa vi till ingel (läraren) att vi ville ha lite kakor och dricka å så... så kmr hon in med ett fat kakor å loka till oss hahaha värsta sött för vi trodde ju inte vi skulle få det;P haha.. aja.. sen kom ju Carla å Nina till skolan med deras iller! s¨å jääääävla sööt:D!sen så åkte ja ner på stan skulle vänta tills klockan blev två så jag kunde ta mig ut till torpa å jobba.. så gick till danny så länge.. så ringer tina å säger att middagen var inställd :/ blev inge jobb.. men men.. så jag å danny träffade sedan linda å elin på stan å checka rnt, sedan så tog ja å linda å danny massa flummkort.. lr dom gjorde:P seriöst:D cp skadade är va vi är! ;DIdag... hm.. först idrott...skit segt men svettades som en ko:P efteråt gick ja å johannes å gymmade ^^, skönt som fan!:. sedan tillbaka till skolan för svenska å engelska.. tråkigaste lektionerna för dom skulle bara gå igenom vad vi ska börja göra.. sedan hade i matte.. så gick han bar aigenom lite av saker vi ska lära oss som vi har haft problem med!.. :P sedan tog jag bussen ner till centralen å träffade upp lotta o milla.. så fikade vi=).. åh nu sitter jag här!är ledig imorgon ;) har bara en lektion på torsdagar så vi fick ledigt haha a;D... skönt som fan.. ska till danny senare å glo på tv med henne;D hihih...aja min dag.. hur har din vart!? ;D

Av Sarah Eriksson - 26 mars 2007 18:37

Jag och johannes åkte ner på stan efter skolan och köpte en skiit fin blomma som vi sedan tog med till Torpa för att ge Jussi! Han blev glad =) hehe... har fått lite jobb dagar oxå! Ska jobba imorgon på middagen=) härligt:) äntligen får man tjäna lite pengar :)haha sedan gick jag och johannes å gymmadE;D skööönt hade inte vart där på typ två veckor:P! Sedan drog jag hem och har övningskört... hehe..nu ska jag dra mig mot danny!tjong!

Av Sarah Eriksson - 26 mars 2007 18:36

Första skoldagen på nio veckor! Usch! hur tråkigt som helst, helt dött... ah å dåligaste schemat! men men...irriterad oxå, du vet vem du är! du kan ALDRIG hålla det du lovar och tro mig nu.. jag har tröttnat rejält! bäst att göra ngt nu innan jag ger upp! men kmr det gå!?

Av Sarah Eriksson - 25 mars 2007 22:53

Asså satan säger jag bara! Jag har druckit varenda helg sedan jag blitt 18.. det är lixom 9 helger! hur fan lyckas jag!? jag fattar inte hur jag har haft råd:S jesus!?Ah härligaste i fredags natt... innan vi drog hem så vare ngr folk som bjöd på kaffe och kaka.. så jag å coffa drack lite kaffe åså fråga vi varför dom bjöd å så!?då svaraade den här killen då att dom ville få folk att förstå saker om gud! haha så vi stod o snacka å hade värsta samtalet men det roligaste var.. hahanär coffa sa - varför bjuder ni!?då svarade ju han den där - jo för att berätta om gud!då kmr ja fram o säger - ja va äre med han!?HAHA ochdet blev så jävla fel när jag sa det.. haha så jag kände mig jätte dum så jag började prata me dhan sen å fråga varför dom tkt gud o jesus va samma person fast innan hade han sagt att jesus var guds son.. haha så det blev skit kul för jag fatta ingenting.. men men. har lärt mig att Gud och Jesus spikades båda upp på korset och jesus är guds son även fast dom är samma person!WHUT!? nu hängde jag själv inte med:P haha.. men menaja.. jesus låter mer logiskt än vad gud gör!? men vafan.. det är häftigt det här.. hur allting skapades.. hur folk kan se ut som dom gör.. coolt! och varför skulle det inte finnas liv på andra planeter!?åh nej, nu måste jag grubbla på det här i kväll igen:P

Av Sarah Eriksson - 25 mars 2007 16:16

JAg äger Putte, Fredholm och Åsman på Wii... fyfan vad jag är duktig... ;D... hahaha asg borde ta kort när åsman kör baseboll hahahahaha så jävla snyggt!Nej nu ska vi ut och käka glass å sola i vårsolen ^^,pössar haaj;D

Av Sarah Eriksson - 25 mars 2007 14:07

Jag vill sbsoluut inte till skolaaaan imorgon.. fyffaaaaan vad ska jag göra!...men men, ska endå tillbaka till toroa imorgon, jag å johannes ska åka dit å hämta lite kläder å vi ska köpa en blomma till Jussi som vi ska ge=) Hoppas han är inne bara :)åh idag har man förlorat en timma! sjukt! men men.. sommaren är på väg!pöss

Av Sarah Eriksson - 24 mars 2007 16:44

Japp igår så drog jag putte fredholm och coffa ner till Arenan där vi bara skulle stanna en timma.. sluta med massa öl, massa snuns, massa cider, jäävla massa dans och vi var där typ tre timmar :P... jag fick upp grabbarna på dansgolvet:P hahha till och med fick jag att putte dansade med mig i fem minuter:P haha...aja.. jävligt kul förutom alla mingelbilder som ligger ute nu:P för man ser hemsk å full ut:Pja men en mkt trevlig kväll... roligaste måste fan vart när jag högga o nån peter dansade... jävlar vad vi svettades:P har aldrig dansat så mkt i mitt liv! hahalite pics.. skratta och njut!

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards