Alla inlägg under maj 2007

Av Sarah Eriksson - 31 maj 2007 11:35

God morgon!

Vaknar upp till molnigt, men kul!? neeej ge mig iallfall lite sol så ja kan se lite bra ut i min klänning ja ska ha nästa fredag :/ men men, nu ska jag göra mig iordning (rättare sagt slänga på mig världens muppkläder) och dra mig ner på stan för at shoppa presenter ! Vad kan man köpa till en 14-årig kille? Går kallsonger bra? haha! aja whutever, det här ska nog fixa sig ;D!


Yes jobba med Mirja ikväll, ska bli grymt kul! Hon är så jävla sköön! :D

skriver mer sen... puss haj! 

Av Sarah Eriksson - 30 maj 2007 23:22

Mina kära bloggläsare idag har moi serverat en hel middag själv.. okej.. dom va bara fem stycken HAHA..:D men det gick svin bra ;D.. jag o lotta hade det iallfall kul:D sen körde jag hem lotta oxå ;D haha!


nu ska jag sova, ska upp imorgon och köpa födelsedagspresenter till Tim och Syrran.. sen ska jag köpa studentsaker till syrran oxå:P haha ;D



see ya! 

Av Sarah Eriksson - 30 maj 2007 15:19

Hur sjukt det än var så somnade jag igår iallfall! Jag fattar inte hur jag lyckas :S men men, vakna iallfall imorse:P traska iväg till minigolfbanan, sen vare bara ut å paddla kanot. haha.. va ska man säga? de va kul:D... haha.. vi välte iallfall inte ^^...

Sedan vare bara hem å göra sig i ordning sen till skolan, lunch å skriva ett papper på engelskan sen hem igen..:P gick på stan med elin och anilia! kan tyvärr inte skriva vad som hände där för vi har ett födelsedagsbarn snart här i bloggen som kan läsa :P men jag säger bara - sååå jävla braaa!


Så nu e man hemma, skulle in å jobba vid fem, men nu ska ja blrja vid 7 istället! Tack gode gud att ja e ledig i morgon fram till 18.00 då ja ska jobba igen! :)


vad ska man säga? Jag har typ fått sommarlov idag=) inte en enda mer lektion...

ska vi se va ja har framför mig


Imorgon: Ledig, stan med jess å elin, jobba

Fredag: Drakbåtsrodden, stanleys?

Lördag- Jobba

Söndag- sooova 

Måndag- Bowling med klassen

Tisdag-Party hos Carin :D

Onsdag- Krogen med carin?

Torsdag- Ledig

Fredag- Studenten för Adde å syrran :)

sen veckan efter där så nada nada lixom!


ne borde röjja lite i rummet innan jag börjar jobba!

Av Sarah Eriksson - 29 maj 2007 23:07

Igår: jobbade från 18.00 till 23.00 ! fett jobbigt men endå kul :) spillde ingenting ^^ :)


idag: traska till skolan, jag, madde, emma och elin serverade för 45 st (nyanställda på södertälje kommun).. Adde va hovmästare=) gick skit bra:D ingen av lärarna kolla till oss för dom visste att vi skull eklara det ;D!


Värsta ever, tro rni inte det kmr en fotograf till skolan? och ska ta kort på oss? och hon knäppte inte lite kort heller. så det ska hon lägga in på hemsidan och sedan i katalogen som ska skickas ut till niorna nästa år! hahaha fett kul ;D! aja pinsamt, kmr se ut som en ko *moooouuuuu*


Sedan när ja kom hem, va helt slut, gick och la mig vid halv tre, vaknar vid sex av att mamma väcker mig för mat.. käkar lite snabbt, somnar om vid halv sju.. vaknar 22.00 kul? nej.. nu kmr ja int ekunna sova inatt.. lr.. iofs.. ja e ganska trött ;P! haha


paddling imorgon! fett kul:D


puss 

Av Sarah Eriksson - 28 maj 2007 14:15

sista provet i skolan avklarat fett skööönt inte långt till sommarlovet nu å jävlar hej hoppsan vad det ska slappas! Eller inte!


Sen efter plugget vare gymmet som gällde, gjällde, jällde...<--- fett med black out jao! ha... började me en raskpromenix på gåbandet i sisådär 31 minuter:P haha.. sedan vare bara pumpa mukkler ;D jag e duktig!


Sen hem... sitter här! och ska jobba ikväll :( e inte så vidare värst sugen men ska ja kunna åka till cypern i augusti så måste ja ha stålar! så kämpa kämpa, nu är det ...ehm ?


Connybonny min hest har skaffat en bloggisch fett kul, bara för min skull ;) så ska bli kul å läsa alla dina bloggar sen. Rättare sagt... kmr du skriva? ha;D

ah men som sagt.. skit kul:D åh vem står inte med i första blogginlägget;) moi! babe haha! ;D 

Av Sarah Eriksson - 27 maj 2007 22:25

nu har man vart i e-tuna... igår så shoppade vi.. jag fick med mig hem två par klänningar, två bikins, en tröja, ett par leggins och två par skor=) jag e nöjd ;D! .. sen har man umgåtts me sötingen själv... wilma.. bilder finns på bilddagboken (Saaarah-)... sedan så idag vare dansuppvisning.. emelie (andra kusinen) dansade, å jävlar vad duktig hon är.. måste fått de från mig ;) haha.. nee men man kände värsta suget på att börja dansa igen? kanske ska ta en till streetdance kurs? .. haha nee.. nu kanske man ska träna upp konditionen å börja lira innebandy igen? saknar det som fan! men NEJ inte med småbarn som inte klarar av svettlukt!


Va ute med elin förut oxå.. prata lite=)



och till dig... jag tvingar dig inte att vara kompis med mig. Men när du inte verkar villja varför ska jag försöka? Bli inte paff om ja springer på dig på stan, men jag kmr åka ner för att träffa åsman. Han kan man iallfall prata med! Snälla... blir normal igen. Hatar så som du är just nu! :(


och du är fett hääärlig ;D hey boy, i like your style ;D




Av Sarah Eriksson - 26 maj 2007 09:55

ska vi då se,


onsdags: 

Inte ett skit hände typ, kommer inte ihåg ngt heller ifrån den dagen, men skit samma!


Torsdag: 

Jobbade, gick helt okej men ibland blir man bara så jävla trött på de ;D men men, sen var jag å tog en öl på O´learys. Sedan gick jag, Tina, Lotta och Fire på bio! Pirates ;D fett bäst av alla tre, I love Johnny depp jao! ;D men sen så råka ju Fire spilla ut halva sin Sprite på min sko så det var inte så jävla kul att gå hem sen:P satt helt enkelt fast i skiten!


Fredag: 

Först åkte jag och Elin till sthlm. Träffade Conny Bonny :D fett kul att se honom! skönaste humorn ever! och jag är så avundsjuk. Han skulle på Linkin Park.. och förbandet var ju 30 Seconds to Mars! Och han frågade mig för typ två månader sen om ja ville följa med och gå på den konserten men jag sa nej. TROR NI INTE JÄVELN FÅR TRÄFFA DOM LR!? Han får sitta där med bandet å snacka med dom asssååå..... jag e SÅ avundsjuk. Hade jag sagt ja för att följa med på konserten hade jag fått träffa både 30 seconds to mars och linkin park! HELVETE:P haha... ah men sen så skulle smålänningen ta sitt pick å pack å röra sig mot globen så det vara bara å säga hej då, hoppas att vi ses igen ^^!


Sedan vare krogen som gällde. Maja och Jessica kom hit så surpla vi lite vin och spelade lite kort! Sedan drog vi oss ner på Stanleys och satt ute med Jan banan, thomas och ngn annan :D hade jävligt kul! Sen var ju christian där oxå:D SJälv stackarn :/ ! Sen va syrran där.. seriöst.. alla var där! Hade det skit kul!.. Men det blev så varmt så jag och Jan drog oss till Kebab house och käkade lite, sen kom jessica. Sen kom tina oxå men hon dissa mig för mat:P... iallfall sov!


Nu sitter jag här, ska alldeles snart åka till E-tuna för shopping shopping! här ska det shoppas ;D! Och jag ska få träffa lillskiten idag:D wilmisen! ;D eey jao!


Hare fett bra jao! 

Av Sarah Eriksson - 23 maj 2007 19:38

Snodde denna lista ifrån Snuttan 


namn: Sarah Denise Eriksson
vad drack du senast: Vatten
vad gjorde du igår kväll: Övningskörde
hur många hamstrar har du haft: Inte en enda

kan du gå ner i spagat: HAHA absolut ... inte!
vad ska du göra i kväll: Vet inte, har ganska tråkigt vill göra ngt!

vad ska du göra i morgon: jobba!

senaste inköp: giftpinnar!

senaste film: Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko! HAHAHA
vad har du i ditt fönster: blommor, prydnasskit, klocka

vem sov du över hos senast: oj.. ingen aning ja sover alltid hemma!

vem kysste du senast: PASS! 
vem träffade du sist: Johannes
vem skulle du vilja träffa nu: Ha korven från vimmerby ! LMAO

sjunger du i duschen: absolut!
vem ringde du senast: Tina tror jag!
vem ringde dig senast: Tina ;D
hur länge sov du inatt: ja du jag brukar inte räkna!
när ska du gå och lägga dig ikväll: ska ju upp vid 7 imorgon  så tidigt :/

person du kan lita på till 100%? Mamma

vad heter du just nu på msn: Sarah - E-tuna i helgen

hur många syskon: 3
kär i någon just nu? nää
varför? för at tjag inte känner för det:P
känner du någon som heter likadant som dig? haha jaaa

nuvarande hårfärg?:
brunt
riktiga hårfärg?: brunt
ögonfärg?: gröna-blå-bruna.. melerade!.
vad har du för parfym idag?: Hypnoze
vill du ha barn?: ja 3 st!

vad ska dom heta? haha de du ;D

hur stort är ditt rum?:  stort å bra!
hur många converse allstarskor äger du?:  inga.. usch fula!
brukar du vara osminkad i skolan?: ja ibland, fett skönt!

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards