Alla inlägg under september 2007

Av Sarah Eriksson - 30 september 2007 21:36

Imorgon äre Takida på fryshuset!:D ska bli jävligt kul! Jag, Lotta, Ullis, Cissi å Anki.. har ja glömt ngn?:D haha trancebrudarna på G! ;D takida är fett bra live oxå har ja hört;D så aa upp till bevis! Men ska som sagt bli jävligt roligt :)

Av Sarah Eriksson - 30 september 2007 19:37

Yapp igår drog ja först till La Cantina å snackade lite! Ska skaffa schema till mig nu=) fick lön oxå! :) sen drog ja på stan med Ullis och Cissi shoppa lite till kvällen! Hem till Ullis för hämta lite grejjs å fixa in mig på kryssningen!

OM TVÅ VECKOR SKA JAG PÅ BADBOLL! PSYYYYTRAAAAAANCE! JAG ÄR NÖJD!

Sen drog vi till Cissi å gjorde oss iordning å drack lite å grejjs! Sen ner på stan för tåget upp till sthlm.. jag och cissi har skämt ut oss för hela sthlms befolkning.. vi gick runt med tomteluvor ... I SEPTEMBER! haha de v aju maskerad så vi var tomtelisor.. tack gode gud att vi var halvt onyktra! haha.. upp till sthlm, sen ta oss till norrtälje! Träffa nån konstig snubbe på bussen... haha han trodde ja å cissi hade döda isbjörnar på fötterna.. bara för vi hade våra flufffluff! 

kmr fram till norrtälje.. magnus å två polare hämta oss! SKIT KUL å se snubben igen! In till honom å lämna grejjer å snacka lite å sen åkte vi ut till festen! Då visar det sig att det är X-MEN snubben Benny som fyller år.. vi blev skit glada .. tyvärr kommer han inte ihåg oss.. hahaha... men han å has polare robert som oxå hade fest fick värsta presenten av oss.. dom blev skit glada:D


sen vare massa Psytrance! ja va nöjd! ja å cissi ägde dansgolvet.. vi vann nog fan utstyrseln oxå ;D! haha... så där va vi typ några timmar.. sen blev vi ap raka å åkte hem till magnus igen.. å däcka! hahaha... vakna imorse att fan de va folk i hela lägenhetn haha:D skit kul! Snacka lite me folk! ja å magnus snacka fett mkt minnen från kryssningen:D faan va kul vi hade det:D! haha.. å alla dom ska på lucia sen! JA MED!!!!:D ska bli jäävligt roligt!!! haha... iallfall.. cissi å ja gör oss iordning för å ta bussen hem. går till bussen, då ringer magnus å säger att vi kan få skjuts till solna! Åker med dom!.. hahaha å cissi å ja va så satans irriterade för magnus blev aprak å babbla på som en jävla osthyvel å sen klaga han på att han va så satans kissnödig! ja å cissi va bakfulla så vi blev rätt irriterade:D hahaha sen sa vi hejdå till honom å hans polare micke! Så åkte ja å cissi hem! :D hahah en mkt rolig kväll!!!!!! 



jag- fan cissi, ja har inte fått min mens på skit länge!

cissi- fyfan:/ du får kolla dig!

jag- a ja tror ja fan måste göra de!

(cissi går på toa) - fan vilken mensvärk ja har

jag- ja om man ädå kunde få den !

(jag går på toa sen skriker ja till cissi) - CISSI, KAN JA FÅ LÅNA EN TAMPONG?

cissi- ASG!

jag- JÄVLA FAAAAAAAAN!


haha va så klockrent:P ja ville ha den, å fick den, å hata de! asg! ;D 

Av Sarah Eriksson - 29 september 2007 17:09

jobbade igår, gick bra! sen drog ja till elin för göra mig lite iordning men palla fan inte... håret va fan de värsta igår.. typ slickat HAHA ;D!

taxi till grusåsen där de va ferre hos Ullis:) trevligt.. lotta min söt däcka rätt hååårt! ;D hahahaha.. aja robban å ja ska på badboll iallafall :D:D:D me cissi å gänget.. ska bli fett kul ;)!


träffade petra oxå! första ggn! å ja.. jag säger som ja sa till dig igår att de va jävligt jobbigt när ja visste att du skulle dit, men vi har pratat. jag tkr de va bra! nu vet ja va du tkr å du vet va ja tkr! vi behöver inte tka om varandra, men jag tkr de va bra av dig att du kom till mig å sa att du ville prata! Nu har vi pratat som sagt. och ja säger fortfarande.. jag är inte tillsammans med Jan, det är ja inte! Och om de kmr bli så.. de vet ja inte!

men som sagt.. nu har vi snackat.. varpå vi gillar det lr inte! jag kan iallafall säga att ja tkt de va kul! du verkar vara en hel skön tjej!


vakna upp imorse å undra hur fan ja hamna där! ja vet att ja satte på mig jackan igår å skulle gå hem, men vaknar upp i sängen! hel weird! haha... aja... traska hem i regnet... börja dricka igen! höhö (a) fan va full ja va igår alltså! aja... nu har ja vart på jobbet å fått lön, ska snart åka till norrtälje!:)

vi skulle ha åkt typ nu! men de har inte blitt av än hahaha! aja... grabbarna väntar på osss hahahahaha!


dricka lite till blir! Hare gött!

Av Sarah Eriksson - 28 september 2007 13:02

mjo, jag och cissi har äntligen kommit på va vi ska vara imorgon!

Jultomtar! Absolut! Här snackar vi tomteluva, massa glitter å rött! Boom Blaster med Jullåtar! Julklappar! Fyfan ska bli kul å se allas miner! Vi kmr skämma ut oss! Totalt! hahaha ska snart åka å hämta Cissi, sen blire shoppa presenter till grabbarna som fyller år! Har ingen aning om vad dom heter men massa sprit å öl å alvedon, kondomer å sexhandbok ska dom få;D!

Hoppas de blir kul imorgon! Faktiskt =) känns lite pirrigt faktiskt att få träffa alla människor igen:D vi hade de ju så kul! =D









Av Sarah Eriksson - 28 september 2007 11:48

haha elin fick ringa å väcka mig idag! för ja visste att ja inte skulle orka gå upp haha :D blev lite vin igår! rättare sagt för mkt för att ja vet att ja ska göra mkt idag! men men! inte mitt fel (A)!


"åh neeej vänta baaby" HAHAHAHAHAHA jag trodde ja skulle avlida! snacka om borta! hahahahahaha!


som sagt, vakna.. gjorde mig iordning, höll på ramla in i väggen å sen vare bara dra sig mot telge där ja mötte elin å danny å ammi! sen kom maja traskande;D

så pröva vi studentmössor å shit! ingen direkt hit kan ja säga:P mest tråkigt hahaha! sen drog ja mig mot pressbyrån för å köpa busskort till Linda =) så hade dom inte säsongskort så hon får ett pluskort ;)


snart äre jobbajobbajobba...sen blire ta sig till grusåsen till Ullis! ska bli kul å se hur hon bor nu=)! 


nej ska slappa i soffan, blev inte mkt sömn inatt inte.. nej då! sarah var tvungen å dricka vin! :S :P 

Av Sarah Eriksson - 27 september 2007 13:21

ställde kl tre ggr idag för ja visste att ja skulle vara trött! å de va ja!

Hämtade danny, skit kul att se na! Btw elin å alla vi måste fixa de där snart!


Jag å ammi ska ta hand om våran "klassresa" Tallinkryssning blir! Ska lätt fixa ihop de här! skulle vara så jävla kul =)!


Inge jobb idag heller! En dag till ja kan snora! Men imorgon äre jobb... ska bli skönt!!!=) Sen får ja se va ja ska göra. Antingen inflyttningsfest hos Ullis lr Stänkan! hm.. inte så sugen på stänkan faktiskt! får se va som händer ikväll då! har lite ja måste iofs göra! får se om ja lyckas med det!


Av Sarah Eriksson - 26 september 2007 22:34

jo som sagt, bacon å beverly hills blevre... två avsnitt till å med! å grät de gjorde vi oxå:P hahaha!


e sur på mig sj, slarvat bort ett viktigt papper ja måste ha! skulle lämna in en sak på hotell imorgon men nu blire ju svårt när ja inte har pappret! dumma dumma mig!


ja... imorgon då! Antingen blire jobb lr så ska jag iväg på ngn borta match! jag vet inte va ja vill. ja vill jobba men är fortfarande förkyld! inte så jävla kul att servera då:/ men vafan. neseril finns!:D höhö!


och hennel, halsfluss? när ska turen vända för dig stumpan? =) hörrö, snart fixar de sig med schemorna å grejjs så då kan vi börja "omvåraliv" igen :D jag hör av mig! ;D <3


bädda ner sig i sängen å soova blir! myyyyspyys för mig själv mouhahaha! ehm.. lr inte! btw maja... när fan ska vi dejta? ;) 

Av Sarah Eriksson - 26 september 2007 18:32

jag hatar hatar hatar ekenbergska... hatar lärarna å deras sätt att tänka och planera! FETT DÅLIGT!!!!

Och nån som ska dö är Gerd! Jävla religions lärare alltså.. vi skulle kolla på en tecknad barnpogram om MOSES!!!! LIKE I CARE? aja.. 


efter skolan drog ja å hämta lotta på jobbet sen drog vi till skopunkten.. å jussi hade skickat in lönen till fel konto.. till mitt andrakort.. tack gode tid att ja inte klippt sönder de kortet:P men men en ganska härlig lön, blev tre as snygga skor på skopunkten, två tröjor å en väska på kappahl ^^,


sen drog vi på stan så lotta fick köpa sin hårfärg:P


nu sitter man i hovsjö å väntar på lottas berömda bacon! lite beverly hills å sen ska ja hem å glo ! Har iofs en läxa ja måste göra! men sarah fixar allt!


imorgon får ja äntligen träffa danny igen :) va så länge sen! två veckor sen!!! saknar henne!



typ bah WOHOOO! 

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards