Alla inlägg under december 2007

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:55

jag hänger me i svängarna å blogga om mitt år jag med!


va ska man börja? ja fyllde 18 fick testa på utelivet å träffa nya människor i mitt liv! Slutade med det ja älskade mest.. innebandyn! det blev så oseriöst å konditionen bara försvann å vaderna värkte.. så de va nog lika bra å lägga ner:/...

Bröt upp efter 13 månader med en sjukt underbar kille! men de blev så oseriöst där med, jag tkr att man ska ha ngting gemensamt i ett förhållande men tyvärr så hade inte vi det. Jag saknar han ibland det gör jag! Tråkigaste är att vi inte pratar ngt längre, det går bara inte.. jag sårar bara killen... =/...

träffat nya människor.. bland annat tina å cissi! Fått sån bra vänskap med dom plus lotta.. jag e lyckligt lottad! Jess har ja oxå fått underbar vänskap med å vi har ju så jävla kul tillsammans=)... va på kryssning med tess sandra å tina.. hahaha de va så jävla sjukt så de blev kul! Ja å sandra försökte ju liggai ;D haha! klockrena!


Tog körkort gjorde jag oxå! Det bästa jag har gjort! Sån frihet, ja kan ta mig vart ja vill när ja vill!... =) Haft as sköna sommarfester me otroligt fina å underbar amänniskor:D haft as kul!... träffat ngr polare i karlstad å elin va där med.. så kul vi haft =D...


åkte på min första trance kryssning! haft dreads i för första ggn.. å utan trance går ja under. ja måste ha dunkadunka bas bas bas!!! ... =)

man träffar ju så otroligt mkt nya människor på kryssningar.. bland annat har ja fått en hel del nya vänner =D...


blivit innebandytränare för ett knattelag oxå=) så lite innebandy håller man ju fortfarande på med =) men vi ska starta ett korpenlag snart ;)


sen har de väl hänt lite mer saker som ja nog inte ska gå in på haha! allt från släkt, vänner till killar! haha ;P


nu ska vi se här... ja ska avsluta året med en tripp till göteborg där ja ska få räffa världens bästa bror! Jag saknar honom! =)


så... ett helt okej år! men 2008 ska fan bli mkt bättre=)


Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:48

Först: Emma... ja skulle jätte gärna villja kunna göra det men den här bloggagratis.se är as dåligt på de.. man kan max ha 100 bilder å de går inte å radera för att man har använt dom i bloggen! skit drygt.. men ska byta tillbaka till blogg.se sen så kmr bilder;D!




Allt är packat å klart.. Dreadsen är i igen och imorgon drar vi=) Min bror kmr få en chock! han hatar att ja gillar "knark-musik" som han kallar det! haha äsch.. vafan.. palla va hiphopare! (hipphoppare) ? haha..


nej nu ska ja å lotta å marcus snart sova! upp tidigt=) äntligen kma bort från stan lite igen=) wiiie!

:O

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 15:32

lyckodag igår! ngr tusen spänn rikare! Jag klagar inte!


blev stänkan med jess å tina å frida efter jobbet! helt okej faktiskt! körde partytricket så dyng blev man!.. dansa skiten ur oss oxå! tror vi dansa konstant i en timma! haha! sen skulle vi göra ngt olagligt men ja börja fyllesnacka om nå jävla skit å höll i mitt körkort för ja trodde ngn skulle sno det:P sjukt!


sen ska ja å jess gå runt en sväng på stan för å se om de finns nå liv i tälje! absolut inte! så vi går hemmåt men blir stoppade av ngr hårdrockare som tvingar oass att komma upp å efterfesta! hahaha de va så jävla kul! ena tjejen där! vilken jävla brud! :D så grym!


sen drog vi hem å ja gick upp för typ en timma sen:P ska städa, duscha å packa sen drar ja till lotta däär de ska bli Jumpstyle, sätta i dreads å allmänt koppla av! Imorgon drar vi till göteborg! =) 

Av Sarah Eriksson - 28 december 2007 15:14

ah så vare fredag igen! vaknade för typ en timma sen å ska bege mig mot jobbet om en halvtimma! jag fattar inte hur ja kan sova såjävla mkt som ja gör!


ah nej men ska väl skölja ansiktet i kallt vatten så ja inte somnar! e as trött!

köss 

Av Sarah Eriksson - 28 december 2007 00:26

drog till jobbet, å får en julklapp.. de e en AS stor kartong med en italiensk sockerkaka i.. citronliköööör mums=P haha sen jultriss där man kan vinna 10.000000 mille dirre på skrapet jao ;D men ska skrapa imorgon hade ja tänkt.. lr .. ah ngngång!:P


fick min dricks från förrförra onsdagen oxå :P 300:- nöjd! JA! plus idag fick vi 350:- var! as nöjd! mer pengar till gbg ^^! jobbigaste är väl den här jävla mellandagsrean som ja tror ja skabojkotta oxå! orka trängas ! men.. måste nog smita ner imorgon å leta i lådorna efter nå sött!


btw, min chef tkr ja har blivit cool! *?whut?* han tkr ja har fått as grym stil å att ngting som gjort mig illa lr som jag mått dåligt över har fått mig att växa å bli ball! hahahaha... skönaste ja hört! niiice dude!


hm.. skulle dragit till lotta å skeda me na å vi skulle lära oss jumpstyle! vi har lärt oss ngr moves å de ser jävligt bra ut:D! åh va vi ska rocka sönder spring cruise!:D



(:

Av Sarah Eriksson - 27 december 2007 13:07

då ska vi se här.. jag drog upp till lotta igår där hon å marcus satt å glodde simpsons! satt å öla lite sen drog vi oss mot niklas! killen mådde inte bra efter allt som hänt! så jävla sjuka människor de finns.. bara förstöra? fan lämna klubben ifred!!!


Iallfall vi satt å lyssna på musik å grejjer, sen blev de simpsons the movie med käk å sen sov vi alla!


nu är ja hos lotta å ska snart rulla hemmåt. göra mig i ordning å jobba=) ja har faktiskt saknat jobbet dom här dagarna=) träffa della my maaaan! =D


å på söndag drar vi! Göteborg here we come! =)

Av Sarah Eriksson - 26 december 2007 17:02

så jävla döa vi var igår alltså.. vi låg å glodde på 5-6 filmer å sa typ inte ett ljud.. sen somna vi båda två å vakna runt halv 1 idag! så jävla trötta.. först kände man sig ju lite tråkig som inte gick ut ngt.. men nu är ja mest bara glad! för ja hade fan inga pengar så hehe=) men men.. frå väl se om ja kanske går ut nästa år! =)


Har haft julafton med mina kusiner å mormor idag! Ja har fått en jätte fin tröja, en ljuskrona , puder, mascara å eyeliner =) sen pengar av mormor! Roligaste var nog att hon kom sen senare efter julklapps utdelningen å gav mig 600 :- å sa.. - ha de så kul i göteborg!

=) hon e snäll min mormor=)

- men lova nu att ingen annan får veta att du fått de av mig!

nee då =) :D 


nu ska ja till lotta å snacka lite av de som hände härom natten.. asg! de va bara så jävla roligt:D hahahahahaha ujujuj! lotta nu sla vi ge fanskapet;D!



puss haj =) 

Av Sarah Eriksson - 25 december 2007 11:37

HAHA ojsan hejsan här tog ja i för fulla muggar me att blogga igår såg ja ;D!...


vi gick över till farmor å farfar å ja fick desperate houswives season 3 av dom=) så blev de lite öl å grejjer;) farmor va sur för ja drack öl! men vafan!:D de va ju gott:D...


sen gick vi hem å öppnade paket! Ja har fått döskalle duntofflor, döskalle scarf, döskalle strumpor, döskalle mugg, döskalle pannband!, morgonrock, kosshörlurar, andra hörlurar, ljus, klänning, typ lotion hmm.. vantar:D me döskallar;) typ de! En mkt tråkig jul som sagt =D


iallafall, ja stanna fan inte hemma igår.. pappa söp ner mig han får skylla sigsjälv att ja drog haha.. kolla på när bröderna brothers spela spel sen drog vi till klubben där vi träffade niklas, tony å sandra=) sen drog vi till "undrar om de var farsta?" haha.. raggarklubb där! AS KUL! fast ja va så jävla packad att j ainte kmr ihåg så mkt just nu!:P Ja har fått höra värsta grejjerna! Å jag har haft vääärldens disskusion i natt! fyfaaan ibland alltså! men men människan bad om ursäkt idag å undrar om ja ska komma över å laga pytt i panna åt honom! hm vad är det människan inte förstår?


nu väntar ja på att MR döskalle ska komma hit å hämta mig igen! då blir käk å sen antar ja att de blir klubben ikväll med! får se!


nu ska ja göra mig iordning!


kram å gla fortsättning 

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards