Alla inlägg under april 2007

Av Sarah Eriksson - 29 april 2007 17:05

yöpp elin väckte mig i morse.. VAFAAN;D nerrå:D va ja som sa att hon skulle hehe:D iallfall så åkte ja hon å adde å chrille till skärholmen där vi gick runt=) jag hitta ett ganska fint linne faktist;D rea på gina;D vem slår inte till när det kosta 49 kr ;D haha... sen köpte jag.. tro det lr ej.... trosor till min faster! haha det låter så äckligt när man skriver det men aah.. det gjorde jag;D!


sedan käkade vi lite å kollade lite till, sen drog vi på stan här i tälje å sedan gick ja å elin till maren å prata... haha alltid lika kul å snacka med dig <3 :D


sedan gick vi till konsum, träffa nina och maja:D.. sedan träffa vi snuttan... :D haha aja


imorgon äre valborg! =D feting röjj! hoppas det blir fun fun! ;D


Av Sarah Eriksson - 29 april 2007 00:21

drog mig till elin förut, så drog jag och the bäckmans ner till konsum å chackade lite chips å dipp ;D haha sedan tog vi en promenix hem till the gubbstrutt där vi glodde på hockeyn å snackade, mkt mkt trevligt var det faktist! haha sedan... hm ja så blev alla fyra trötta å typ halvsov så vi promenixa ner till donken där grabbarna käkade lite. Sedan gick vi hem till Elin och Adde gick och la sig och vi andra glodde på Spideman!


haha, sedan höll ja å my man på att somna så vi drog oss hemmåt. Nu sitter jag här och ska avsluta denna blogg och sedan gå ner för att borsta gaddarna!


kanske blir skärholmen imorgon med Elin å Chrille, får se med den saken!


Good night and sleep tight and don´t let the bed bugs bite! 

Av Sarah Eriksson - 28 april 2007 16:39

ja, mkt som hänt under dagarna, har inte orkat skirva :P!


Men men.. igår jobbade jag en stund... skönt faktist! Sedan åkte ja och Elin till min Kusin Emma som fyllde 20 =) trevligt.. jag fick en försenad födelsedagspresent ^^... massa ljus skit fint var det=)! Sedan så drog emma och dom ut och ja å elin satt å surpla vin å öl med morsan å faster;D haha sedan drog vi iväg å träffa linda!


Idag väckte Hennel mig:P så drog vi och tränade! skööönt som fan... =D

Åh nu väntar ja bara på maten å sen ska ja, elin å adde till min "man" mouhaha!


ha en trevlig lördag! 

Av Sarah Eriksson - 24 april 2007 22:31

på ngt sätt så blev jag verkligen glad att du ringde till mig igår när du behövde prata! :) var inte ledsen baby, allt kmr ordna sig!... vi får hoppas på det bästa!


försök bara att inte tänka så mkt, var posetiv, försök bara! försöker du försöker jag och det kan bli bra!


det var jobbigt att höra dig gråta :( visste inte va ja skulle göra, men du vet att du alltid kan ringa mig, vad som än händer.. jag kmr alltid ställa upp för dig! jag är glad att du börjar öppna dig mer för mig! :)


plus på kanten; D lr hur ska man säga!? :D 


Av Sarah Eriksson - 24 april 2007 22:27

Hade servering i skolan, gick inte så bra.. ont i huvudet å stressigt.. sedan teori, gick igenom lite å hade prov, känns så onödigt att ha den lektionen för allt han går igenom kan ja redan och ja har typ precis haft sån teorikurs fast lite mer svårare!...


sedan drog ja ner på stan å träffa tina, fire och "va-han-nu-hette".. .sedan drog ja å tina till huddinge.. fastna typ där i några timmar:P haha mkt trevligt å jäävla fin lägenhet:D visste tammefan inte att huddinge centrum är gryymt mysigt å gryymt fint:D haha!... 


sedan drog vi hemmåt, träffa Carla åkte upp till nina och hämtade melker å blunda ^^... sedan drog vi oss ner på stan å tina åkte hem och jag å carla gick en promenad med hennes GRYMT söta illrar ^^... jag vill fan själv ha en ^^...


men det värsta är att ja stinker iller å är grymt hårig nu:D hahaha.. vad gör man inte för dom små liven ;) haha:D.. Carla! Grymt roligt att proemnixa med dig å "gänget";D.. måste vi göra om!:D


Nu sitter man här, borde sova! hörs! 

Av Sarah Eriksson - 23 april 2007 22:36

klarade inte ens av att gå till skolan. jag orkar fan inte. det är så jääävla mkt. jag vill bara stänga av min hjärna och sova tills ja dör! det bara snurrar å snurrar i huvudet, ja vet inte va ja ska göra. jag står inför mitt svåraste beslut ever. kan jag få tillbaka det som en gång varit!? kan jag vakna upp och inse att du är mitt liv, mit ljus och mitt hopp!? är du den ja vill leva med resten av mitt liv!? asså jag klarar inte det här själv. Det hoppas ja DU förstår! ... jag ser ingen skillnad, jag märker inget nytt! allt känns så jävla dött!


ska ja förklara för dig vad ja saknar, vill du veta det kanske!? lr kmr du kanske glömma bort det igen!? Jag saknar han jag blev tillsammans med, han som var så där go, underbar... romatisk!... han som gjorde att det tog 20 minuter att säga hej då i tlf... han som sa så underbara gulliga saker, han som skrev söta underbara citat i sin blogg, han som tog sig tid och ork till att visa folk att han älskar mig! han som sa "- men älskling, ska vi inte gå på bio ikväll!?"... det är det ja saknar! vart är han!?


ni säger att folk inte kan ändra sig.. men det har du! även fast du var nykär då... men så jävla tråkig kan man inte bli! asså... jag hatar när du aldrig ringer, när du alltid glömmer bort, om ja frågar ifall vi ska på bio så säger du "- äsch, dom filmerna har ja redan laddat ner". när du glömmer bort att prata med mig för du fastnar i dina jävla spel... när spelen kmr före mig! du förstår inte hur jäävla spelberoende du är! jag hatar det.. hatar hatar hatar!!!!


varför ringer du inte längre!? varför är du inte öppen mot mig!? jag klarar inte av att fixa det här helt själv, man skulle kunna tro att det är du som tappat alla känslor, du som inte vill mer... men det är ja som sitter i skiten, för ja sårar dig så mkt.. men va ska ja göra!? jag får ingen hjälp!... varför är det så här!?... åh varför skriver ja detta här!?!?!?!?!?


SUCK!

Av Sarah Eriksson - 22 april 2007 18:04

emöra ska man plugga teori hela dagen med tina.. skulle inte förvåna mig om vinflaskan korkas upp ;D hahaha... hon är så FUCKING sköön :D <3 men men kanske blir bättre om man  pluggar två!? ;D


snart dags igen!



Av Sarah Eriksson - 22 april 2007 17:56

Ja igår jobbade man... hade fatservering... så grymt tungt, varmt.. men jävla kul ;D haha .. men men körde hem sen åkte man till Hovsjö å va med Tina och Fire!... glodde på tv.. sen åkte ja hem å sov!


så vare bara att gå upp tidigt idag med.. började jobba 9... alla rummen! grymt trött var ja.. men men pengar!


fan nästa helg äre valborg.. vad händer!?... 



Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards