Alla inlägg under juli 2007

Av Sarah Eriksson - 31 juli 2007 17:46

...Måste bara, men nu äre bokat å klart! wohooo!

Kan fortfarande inte fatta att ja får träffa Conny imorgon igen:D Jag har ju saknat han så mkt;D!  aja... fortfarande.... FAN VA KUL! 

Träffa brorsan oxå, glömde visst lite saker hos honom:P Kameraladdaren å handdukar haha! men men...


Sen blire lisseberg igen... åh.. conny å ja.. spökhuset lätt! Mouhahaha vad han ska bli skrämd (6)...  längtar längtar längtar!!!!!!!!!!!


inte varje dag man ska bo på hotell med världens snyggaste smålänning;D! 


peace out! 



Av Sarah Eriksson - 31 juli 2007 12:46

Åh roligaste ever. I morgon åker jag till Göteborg igen... där ska ja träffa ConnyCurry! :D va ju flera månader seeen!:D ska bli så kul! Hotell å hela skiten ;) jag längtar ganska mkt till imorgon :P:D

Av Sarah Eriksson - 31 juli 2007 12:35

Fredag: Åkte till k-stad, Åsman hämtade upp mig... drog på bio senare på kvällen, jag åsman å hans bror, tittade på Harry Potter:P Filmen va grymt bra! Sen efter det så drog vi oss mot Ingalie för lite vin =) Mkt trevligt!


Lördag: Drog till systemet, sedan hem å halvt göra sig i ordning, sen kom fredholm förbi så vi drog hem till honom å lirade lite guitar hero å den jäveln har blivit bättre än mig:P! Sen kom Amanda=) så vi drog oss å shoppade mer sprit, sedann hämtade vi upp Elin<3 å sen drog vi å handlade. Sen laga vi lite mat hos fredholm å sen kom folket å vi började festa lite! Efter mkt härligt prat å skratt så drog ja å elin oss mot Ingalie... mkt rasistisktprat å skit om tälje men ja å elin verkade få Jonas å micke å fatta va vi menade:P Sen drog vi oss mot Score, där de blev discobowling HAHA... Elin vann med typ 68 poöng:P så bowling när man e packad går bara inte:P! Men ja vann en 20:a av jonas! Efter de drog elin hem åvi andra traskade till åsman.. där kvällen slutade med att Henke häller en öl över mig å går!:P ganska kul faktist!


Söndag: bakisdag! men var tvungen att gå upp till herrhagen för att hämta bilen:S men fick en ursäkt av henke då med:P! Träffade Fredholm å amanda oxå för lite film!


Måndag: åkte hem:/ haft de skit roligt! måste vi göra om!!! Kmr hem träffar Jessica å pratar om ALLT å verkar som om stumpan haft mkt å göra:P sen drog vi oss mot lotta där vi drog till donken:P å sen hem för glo lite B. H å sen en fett dålig film!


Av Sarah Eriksson - 28 juli 2007 14:08

du är bara för söt! <3


Träffas när ja kmr hem, saknar dig stump! ;D 

Av Sarah Eriksson - 27 juli 2007 12:21

ska jag försöka förklara en sak? en stor jävla sak som tar så in i bomben. man kan inte komma å säga så jävla mkt saker.. så mkt saker som man inte ens vet om man kan tro på det. har hänt en gång förut.. å det händer engång till. hur reagerar man på andra ggr? du står där som ett jävla frågetecken. vet inte hur du ska göra. fråga? sms.. det drygaste verket ever. skicka ett ynkligt litet sms med frågor, med svar med ord! jag vet inte vad man ska tro. tro om en sådan som dig. hata är ett starkt ord. jag hatar inte många. bara folk som gjort mig illa, behandlat mig illa. sånna folk hatar jag. du är en av dom...tror jag! varför ska jag höra på ditt skit snack? sitt inte å säg sånna saker, ring inte å säg sånna saker. jag ska ställa dig mot väggen. du sa att jag fick slå dig nästa ggn om det skulle hända. fatta va stryk du ska ha! förvirrande är en stor del av denna sak. att man egentligen orkar. en sak ska du ha jävligt klart för dig. får jag inte en bra förklaring av det här... då vette fan vad sarah gör! nu är sarah arg! That´s IT!


btw... jag förstår det mesta, hjälper dom flesta.. vill ngn prata med mig så gör dom det. och jag försöker få dom att se att jag verkligen lyssnar å vill hjälpa. de vet du. men just nu...önskar jag att jag aldrig lyssnat på dig. jag vet inte vad jag ska tro.

gbg

Av Sarah Eriksson - 27 juli 2007 11:22

onsdags: åkte typ halv åtta på morgonen.. fett drygt men men... stannade i borås å shoppade lite på hm där.. lr rättare sagt shoppade typ inget:P.. sen kom vi till allingsås där pappa jobbde i två timmar.. gick på stan så länge... fett tråkig stad. Kom till gbg.. drog till Lissan å träffade ANNIE=D.. sedan träffade vi sandra.. :d.. sen kom mina föräldrar.. å bröder så vi åt å sen gick vi runt å spelade lite.. sen åkte jag å patrik den nya uppsvinget.. skit äcklig men FETT rolig:D.. hahaha bästa ever! MÅSTE ÅKA!!! sen drog vi hem å sov.



Torsdag: gick å stan å shoppa shoppa shoppa.. fick me mig ett bar ap fula badbrallor, jeans, tröja å jeansshorts=D.. sen åkte vi hem till lägenheter.. sen ner till stan igen.. där tog ja spårvagnen å gick till typ stickey fingers lr va de hette med annie å madde.. va inte dirre min musiksmak där men lite dans blev det.. kul å träffa madde oxå:D... sen vare bara säga hej då till tjejerna:/...å åka hem...


 Idag: nu sitter jag här.. själv.. mina föräldrar har åkt.. ja ska gör mig i ordning å sen åka till k-tad:) träffa elin å åsman=D FETT KUL!.. bio ikväll..  harry potter:P. haha... kmr väl hem på söndag lr måndag.. vill inte komma hem.. palla me allt där hemma nu!


Dig ska ja ställa mot vääggen... idiot!

Av Sarah Eriksson - 25 juli 2007 01:34

ändrade planer.. om 4 timmar drar ja till göteborg =) stannar till Fredag då ja åker vidare till K-stad=) stannar väl till söndag-måndag!


idag har ja vart ute med Jess å Elin.. drog till klippan å snacka skit en stund.. sedan åkte vi hem å sen drog ja till Lotta för å glo film! Va trevligt.. då trillade Madde in genom dörren =) trevligt. Skulle betala räkningar =D... Sedan drog ja mig hemmåt. Blev upplockad av Chrille å vi åkte runt å snackade lite :) sedan gick jag över till Jess å pratade lite!... Sedan hem å nu sitter ja här å ska snart packa klart. Varför packar ja alltid så jävla mkt? :S


Åh jag blir så störd! Så lack. Jag fattar inte varför det är så där. Herregud... MANIPULERADE APSKAFFT! skaffa dig ett liv förhelvete!


tack för mig!

Av Sarah Eriksson - 23 juli 2007 18:53

Yeah! Idag va min sista jobba dag.. typ ap länge känns det som:P Okej! Iofs så ska ja väl kanske jobba nästa vecka.. men iallafall:P


På Onsdag åker jag, Elin å Fredrik till K-stad =) Ska bli skit kul! Träffa Åsman =D... Så blire Bio å Utgång.. måste ju få ut elin lite nu ;D !!!

Stannar där till Söndag...=) 


Sen på Torsdag nästa vecka... åker ja till Göteborg för å ÄNTLIGEN få träffa min bror=) Saknar han!... ska bli skit kul.. discobowling å Lissan ;D haha... alltid de han ska dra me mig på=P ;D Ska träffa Anniesen å Sandra å SOFIA.. oxå=) fett härligt!...:D Kommer väl antagligen hem på söndagen där ;D


Tisdan där efter blire Köping med Lotta, Cissi å Albin:D  "En annan del av köping jao".... kanske till å me hinner träffa Michelle =D


Tältning veckan efter med brudarna;D!


mkt nu ^^, 

  

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards