Alla inlägg under november 2007

ha

Av Sarah Eriksson - 30 november 2007 13:34

va tvungen att gå upp as tidigt bara för att ja skulle till tandis.. var där i 5 minuter sen fick ja gå hem å komma tillbaka om två veckor igen då den här jävla tanden ska torteras!


somna om, sen blev ja väckt av Caicai! Nu ska vi gå till house of pain så ja får se min tattuering :) jag hoppas verkligen den är bra! men ja börjar bli lite osäker på om ja verkligen vill ha den så somja beskrev den, hm ska ja ha me döskalle? aja de märks!


Sen blire jobb oxå! har me mig smörgåstårta idag;P hahaha okej.. ja erkänner ja har bara skurit kanterna å smörat sen har lotta gjort resten:P men de kmr ju inte kockarna veta ;) thank u lotta ;)!


ska få mina pengar å bok oxå! å han ska få sin kavaj.. sen är han raderad! 




=) 

Av Sarah Eriksson - 29 november 2007 22:59

hahahaha bästa kvällen på stanleys.. trotts att ja va nykter! fyfan vilken kväll! kvällen börjar med att ja går från jobbet till stänkan, träffar tre gbgare påvägen å snackar lite! as trevliga! fråga lite om ställen å så här i tälje haha! sen kmr lotta ut å röker å sen går vi in.. trodde de bara skulle vara hon och maja å mariah men nej alla va där=D!

Så har lotta skrivit upp mig å henne på en låt! yippi! ja brukar inte sjunga nykter! sjunger på utav bara helsike.. haha sen går ja å lotta ut å pratar med kareoke snubben! så säger vi att faan ha takida låtar.. jaded skulle va as nice å sjunga till! haha så säger han

- är hon bra då?

jag å lotta i kör - DE E INGEN HON, DET ÄR EN HAN, EN GRUPP!

Hahaha de va så jävla klockrent, precis samtidigt å så står vi å pekar på han asg! klockrent!


sen kmr snygg-lars å vi snackar lite å sen så försökr lotta få med han på kryssninen å grejjer, men lars går iväg så lotta skriker

- men föölj med!

då blire knäpptyst i lokalen å lotta säger

- ja älskar diiig!

HAHAHAHAHAHAHA höll på å bli utkasstad nykter hahaha fyfan va vi garva;D!!!


sen kom lindah babe!:D as kul! åh vi sjöng å grejjer.. hade as kul! as kul å se na :)


sen blev de taxi hem! jag fick göra fyllekäka (toast) till fyllekajjona.. ;D haha så dregglar lotta å säger

- oj ja dregglar *samtidigt som hon spottar ut al toast ur munnen*

jag dog! *LMAO* ;D


haha sussa brevid lotta.. tonic skulle promt sova på mig igen..;D min kärlek lään;D! snacka om kurra.. de kan han göra. omg!


imorse, drog till sthlmmed lotta, cissi, jess! köpte hår för 800 spänn sammanlagt! haha jäävlar vad hgår vi köpte.. nu blire tvinna å sen i me skiten om 14 dar;D! fan va ja längtar.. har även köpt julklappar å grejjs till migsj!;D


bakat smörgås tårta till jobbet oxå!;D haha nu får dom tammefan ta å sluta hitta på saker å skämta memig om!:P i går hällde dom vinäger å grejjer i min dricka:P haha å gjorde knut på mina jeans! hahaha!!! aja.. sjuka människor;D


nej ska sova, imorgon blire tandis, checka tattueringen å få MINA pengar!


tjong =D 

Av Sarah Eriksson - 28 november 2007 13:38

nej idag är jag trött, inge kul! men men! sista dagen med jobb sen får ja en dags ledighet! härligt! imorgon blire huvudstaden å sen ska caicais far kika på bilen! måste ju ha en fungerande fläkt vafan! åh när ska ja hinna köpa baslådan då? suck!


nej, ska väl duscha å äta ngt! hoppas på en lugn kväll på jobbet.






känns bra nu va? 

Av Sarah Eriksson - 28 november 2007 00:22

glömde ju berätta det bästa.. när vi ska gå hem från la cantina så går ja å della å dani uppåt mot videorullen (som ligger brevid la cantina).. iallafall.. della ska köpa cigg! så han bankar på (de va stängt).. å han som jobbar där kmr inte å öppnar (för att det bar stängt:P).. så della öppnar brevinkastet å ropar - röda marlbouro tack!

HAHAHA å SNUBBEN GER HONOM DET! HAHAHAHAHA vilken syn! ja höll på att dö! HAHAHAHAHAHAHA asg!!!!


go della! 

Av Sarah Eriksson - 28 november 2007 00:18

idag har ja skrattat gäspat å skrattat! skrattat !!!


okej, om ja säger så här! vårt samtalsämne på jobbet är bara sex sex sex å åter sex! ja själv då som inte har ngt emot att prata om sex, pratar på!.. tyvärr är det jag då som blir utsatt! idag har Turan å Della skojjat med mig HELA dagen!... så iallfall.. i ungefär en kvarts tystnad då dom intehar sagt ngt.. så dyker dani in genom dörren.. så vi käkar lite carpacci lr vafan de nu heter (asgott iallfall).. så går della å turan iväg.. TROR NI INTE DANI SKA BÖRJA SKOJJA DÅ LR!... fyfan.. ja orkar inte:P hahaha vad ja skratta.. !!! suck! slut med sex pratet va!!!


lugnt kväll.. lr nu ljög ja.. fullsatt hela kvällen men ja hade stora sällskap så de gick bra=).. bra dricks för att vare tisdag idallfall!=)


nu ska ja kika lite på tv å sen sova=) jobbar imorgon å är ledig på torsdag så det känns skönt!



15 dagar kvar! 

Av Sarah Eriksson - 27 november 2007 13:37

checka å se om lönen hade droppat in, å självklart! denna månad kmr jakänna mig rik :D wohooo! feting lön!


men men, allt lär försvinna till torsdag! då blire shopping av julklappar å saker till lucia kryssningen! ;D snart draaaaaaaaaar vi! =D 

Av Sarah Eriksson - 27 november 2007 13:24

Monday Bar Lucia Cruise 07 bara 16 dagar kvar!!! ;D




äntligen fått en till dag att jobba på torpa! behöver jobba där lite mer tror jag! =) jobbigaste är väl att ifall ja hade tagit att ja skulle öppna på morgonen så hade ja vart tvungen att gå upp vid 5! no thanks! så ja får börja kl 9 nästa måndag:) Bossa lite över Maja å Mariah ;)! 


Så var det Tisdag igen ;) 

Av Sarah Eriksson - 26 november 2007 23:50

har ingen jävla aning om de senaste inlägget ja skrev HAHAHA!


aja.. som sagt hade as kul på o´learys! synd att andra inte hade det! Men men... Thoumass kom som sagt förbi=) as trevligt å träffa honom! Sen blev de försöka få tag på taxi! gick inge vidare å Pilla å Anki börjar Jiddra med ngn snubbe så de höll ju på att bli världens slagsmål å självklart ska sarah ställa sig i mitten å leka vakt! humm!? aja.. stoppa en taxi å han va ju as dryg! så ja smällde igen dörren å skrek turkjävel, då vevar han ner rutan å säger ngt fult på syrianska så ja får ju spasmer nästan å aah hahakul var det! promenad till anki, där anki å thoumass däckar! sj sitter ja å pilla å jess å skrattar åt helt onödiga saker!btw ska jag aldrig mer blanda rövin,sprit å julmust! de funkar bara inte!!!


söndag: kom hemrunt halv åtta på morgonen, sov, träna grabbarna!19 st va dom! fett många småbarn!:Phaha kul var det! sen blev det KINA MAT med caicai:D plus film! kul hade vi! sentog ja taxi hem å sov!


idag: ja.. va å fixa grejjer, skämt ut mig för resten avlivet hahaha men vi skrattade bara, sen så är jag fett glad! MOUHAHAHAHAH (6) drog på stan med lotta, käka på nancys.. drog till jobbet! jobbat.. soft dag=)


imorgon: sova, jobba sova! ;D


åh ja e glad, ja har internet igen!



Söndagar - Kinamat å den solklara familjekvällen! Jag, Caicai, Lotta och kissemissarna <3 

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards