Alla inlägg under februari 2007

Av Sarah Eriksson - 28 februari 2007 11:50

Måndag: drog till åsman... kommer dit då sitter han å jocke å tittar på ngn kines film. .verkade skit dålig. Sedan spelade vi lite poker... och jag var verkligen så jävla dum då ! hahaha ibland fattar ja inte va jag tänker med.. sedan kom åsmans bror ner å vi började köra bussen haha... så där kom all öl fram:P... slutade med att grabbarna lurade mig när jag åkte på bussen.:P fick dricka hela tiden!... blev sur så drog ut:P hahaha sen blev det snöbollskrig å sedan gick vi in å spelade mer kort ^^sedan hämtade åsman sprit så körde vi "drinking darts"... åh de va bara ja å åsman som skulle dela på spritflarran åh jag åkte på alla jävla dubbla shotarna! fyffan å spriten smakade Zooklubba:P men det var vidrigt.. fyfaan:P... sedan var jag full som en get så åsman fick följa mig en bit sen hämtade putte upp mig :PIgår: Gick först på stan.. ganska tråkigt. haha:P sedan ble de lite mat å sen drog jag för att möta åsman för att gå på promenad ^^.. gick en bit sedan drog ja mig mot putte igen ^^ sedan på kvällen åkte vi till åsman för att spela lit ekort.. snacka mest.. sen tog vi bussen hem :)idag: hmm.. vene vad som händer, men ska iallfall senare gå promenad me åsman igen!ÅH JAG SKA PÅ KRYSSNING MED BRUDARNA^^,

Av Sarah Eriksson - 26 februari 2007 11:11

Mjo har inte orkat skirva så jag skriver väl lite nu!Fredags: torpa, hade tre begravningar att ta hand om... men jag tog två bara.... jobbigt å stressigt.. men endå jävligt kul! Känner att jag måste nog börja träna upphandlederna till att kunna orka bära mer tallrikar :P!Åkte hem, gjorde mig i ordning, åkte till syd.. åkte till karlstad.. kommer in hit till typ sjugo i 11... putte sjuk! gick å la oss!!!Lördags: vakna upp själv.. putte hade lagt sig i soffan... *buhu* nerå väärsta nice, egen säng ;) skojja!Gjorde inte så mkt.. åt frukost, somna om från 1 till tre... sedan gjorde jag mig i ordning.. för jag skulle möta sissel på torget vid typ kvart över sju... möter henne.. så åker vi till Åsman som ska ha fest (skit pinsamt å åka dit utan putte)... kmr dit.. har ganska kul :) singstar.. ja vann alla tre ggrna (sedan var vi tvugna att stänga av för vi skrek för mkt) hahah... ah men de va kul.. sen åkte ja me ngr hem för dom bor precis vid putte.. kmr hem sover...Söndag: Gjorde iiinte ett skit.. va inte uuuute en eeenda ggn! Seriöst jag klättrade på väggarna.. hade så jävla tråkigt ville bara åka hem! (pute kan inte göra så mkt när han e sjuk)....Iallfall vi tittade på film.. Vilddjurne, Borat och Motorsågsmasaken! ALla tre va bra.. fast sista va lite tråkig:P haha!Idag: Har prelle vaknat.. ska äta frulle å göra oss i ordning å så för ja ska följa me putte till vårdcentralen han ska kolla om de e nå virus i halsen! (ÄNTLIGEN KMR JAG UT):P ska jag passa på å springa in på konsum å köpa choklad till mig^^ jag e faan värd det ;):Pjaaa å putte har smittat mig.. jag hostar å harklar:P men inte så mkt ^^ ja ska klaara mig! MEn putte har iallfall ingen feber :) inte ja heller:P jag kollade:P Höres!

Av Sarah Eriksson - 21 februari 2007 21:50

stackare.. sjukling... feber...vaxpropp :(... snälla hoppas du blir bättre innan fredag:(vet du älskling? i helgen är det ett år sen jag mötte upp dig på syd för första ggn... ett år sen jag pillade med ditt hår och du kysste mig på pannan... ett år sen det var början på detta förhållande. Jag är så jäkla lycklig att det är vi!10 dagar kvar... sen är det ett år sen du och jag bestämde oss fför att det skulle bli vi! :)jag älskar dig!

Av Sarah Eriksson - 21 februari 2007 21:48

idag fyller linda arton.. gick dit för tårtkalas.. sedan drog vi ut för vi skulle ta en cider :) hehe va trevligt:D sen den 9 blire nog krogen me en del ;D så linda får testa på lite ;D :D... haha...grattis lindaaa igeeen ;D äntligen ngn som blir arton;D

Av Sarah Eriksson - 20 februari 2007 21:54

Ett stort grattis till Åsmano som blir gubbe idag! 20 häärliga år.. snart väntar döden runt hörnet! PEACE! :P haha skämt!Torpitorpi, lugntilugnti... sedan stan... lr rättare sagt först upp till elin å pissa.. sedan stan.. köpte presenter till linda som fyller år imorgon;) äntligen ngn mer som blir 18;)... sedan köpte jag 1-årsdagspresent till putte ^^,....sedan har jag bara glott tv.. plugga lite teori oxå.. :) sedan övningskörde ja i nästan två timmar^^ hääärligt :D ^^,....Jahopp.. emöra äre onsdag.. tårtkalas hos Linda.. hon kmr älksa sina presenter ;D!peach and löööve!

Av Sarah Eriksson - 19 februari 2007 20:15

mjo, torpi... vanlig dagen, inte mkt göra!Gymmi, med systi... tog en liten baden i stora poolen med vågor... minnen från när man var liten! Jag vill vara lite igen!Basti..varmi... svetta mums!Nu har jag hyper boring så maybee ja ska städa my room?hm.. ja vill åka bort! va själv.. nånstans!

Av Sarah Eriksson - 18 februari 2007 22:39

Min gryyymt roliga helg i Göteborg ;DFredags: Först Torpa, jag å Tina var själva, hade grymt kul hahaha... sedan följde hon mig till tåget så vi snacka lit eå så sedans kom hennes buss å jag drog mig uppåt mot tåget:)Så åkte jag mot Karlstad, satt å babbla me en gamal gubbe.. skit trisst va han;P... sedan vare fuulaste turkungen på tåget:D så ful att han/hon va sööt:D kebabnäsa ^^,Kommer fram till K-stad, träffar upp Baby sen väntade vi på tåget mot göteborg! Så hoppa vi på de när det kom.. glodde film hela vägen.. lr vi glodde på "En natt på museét" så jääävla bra film=D... kmr till göteborg.. träffar upp snyggbror å Johanna..:D sedan åkte vi till brorsans lägenhet och sedan drog dom å vi slagga!Lördag: Går på stan med Johanna å Patrik... shoppa loss AB!.. :D haha sedan drog vi å åt... säger bara Thai mat ;D mums!... haha.. .sedan drog dom till systemet å ja å putte fortsatte me shoppingen.. sedan kom patrik å vi drog oss mothans lägenheyt.. sedan stgack han å vi gjorde oss iordning för att åka in till johanna fr att käka lite tacos å glo melodifestivalen... så gick spårvagnen sönder nere vid centralen så ja å putte virra runt i en halvtimma för att patrik förklarade fel ställe vi skulle hoppa på nny spårvagn..:P men vi kom iallafall fram till slut;P träffa johannas kusin victor.. mkt trevlig person =).. sedan drog vi å Discobowlade.. sååå jävla kul..:D Bar å allt;D så jaa full blev man:D ap kul å bowla när man e full;P pröva! ;D hahaha patrik vann den jäveln, sedan victor, putte, jag å johanna loosa;D mouhahaha.. sedan drog vi alla hem å sov!Idag: Städa lägenheten, tog det lugnt. åkte in till stan å fika me brorsan... köpte sallad.. träffa SOFIA LETTIJEEEFFF!;D saknar den bruttan asså:D fyyyy faan exakt ett år senvi sågs sist:P haha.. men men ändrade planer.. vi ska ses oftare nu när du bor i sverige;D... hahasedan åkte vi hem.. lr först till k-stad.. sedan åkte vi hem till ptte å åt mat.. sedan gick mitt tåg.. nu e ja hemma:P hahahaBästa kommentaren under helgen"Johanna - Faaaaaaan va lika ni är!Jag *tänker* - YEEEES!":D hahaha... vem fan vill inte vara lik Patrik? eeehm!? ;Dså va min helg.. hur va din? ;D

Av Sarah Eriksson - 15 februari 2007 19:11

Stressdag AB!Först bar det av till torpa, kmr dit då börjar jag direkt med att renstäda tre rum, sedan ta av påslakan å sånt i tre andra rum å byta å shit. Sedan var det begravningskaffe. 92 pers!Vi hade runt 40 pers som vi serverade. Var på jag stod vid kaffet! Sedan när dom drog typ tre timmar senare, ja då måste ja dagstäda fyra rum till! YES!Sedan vid kvart i fyra kunde vi åka hem! Åså går jag direkt till gymmet! Så jäävla skönt, inte en människa typ! Men efter runt tjugo minuter var jag klar, så då drog ja hem...Har precis snackat me brorsan... haha :D Imorgon blire GÖTEBORG!Först ska jag åka tåg till K-stad! När ja har kommit in äre en halvtimme tills tåget från K-stad går till Göteborg ^^,Åh älsklingen ska mee! :D jag fick me han ^^ ja e bra! BRA BRA BRA! :Dfår jag träffa han i helgen igen ^^ fyra helger på rakan... kan de bli bättre? plus en vecka på sportlovet ;) Jag e nöjd iallfall:D!Men så jäävla skönt.. göteborg:D aaah saknar det! :D Träffa brorsaaan.. johanna:D... sofia?:D sandra?:D åh! fyfan!VILL HA FREDAG NU!ne men ska kanske packa? duscha? raka benen? äta? lägga in lite låtar i mp3 :D noppa ögonbrynen? faan allt blir!Klas-Göran!

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards