Direktlänk till inlägg 24 december 2007

god jul

Av Sarah Eriksson - 24 december 2007 00:06

först: sarah har kommit över irritationshumöret.. nu mår hon bättre!


hade uppesittarkväll hemma hos cissi å lotta.. skit spel.. ska aldrig mer spela.. lixom.. den där vackra bilen var ju bara för mig.. de såg man ju! men inte fan tar dom rätt nr! jävla skit! :P


Igår spelade jag innebandy match! har inte gjort det sen februari! de va as kul och jag gjorde mål! NÖJD! föräldrar match så ja å lotta var "mamma" för milla;D.. 14-3 vann dom me! men ja säger bara så här.. hallå! de va ju vi "yngre" mammor som kunde spelet.. va gjorde resten av tanterna på plan? ;D ne de va as kul! =) saknr innebandyn!



pappa har gett mig den bästa julklappen ever! han har fixat fläkten i bilen=) lr iallfall halvt! ja e glad=) äntligen kan ja åka bil igen!^^,


nej.. god natt å god jul! =) hoppas ni får en trevlig dag! sj ska ja svulla skinka å senap så de skriker om de!

puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Eriksson - 1 januari 2008 20:55

Mina kära bloggläsare! Jag har här med bytt blogg! Så är ni fortfarande sugna på att läsa så finns ja på Sareri.blogg.se   god fortsättning!  ...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:55

jag hänger me i svängarna å blogga om mitt år jag med!   va ska man börja? ja fyllde 18 fick testa på utelivet å träffa nya människor i mitt liv! Slutade med det ja älskade mest.. innebandyn! det blev så oseriöst å konditionen bara försvann å vaderna...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:48

Först: Emma... ja skulle jätte gärna villja kunna göra det men den här bloggagratis.se är as dåligt på de.. man kan max ha 100 bilder å de går inte å radera för att man har använt dom i bloggen! skit drygt.. men ska byta tillbaka till blogg.se sen så...

:O

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 15:32

lyckodag igår! ngr tusen spänn rikare! Jag klagar inte!   blev stänkan med jess å tina å frida efter jobbet! helt okej faktiskt! körde partytricket så dyng blev man!.. dansa skiten ur oss oxå! tror vi dansa konstant i en timma! haha! sen skulle vi gö...

Av Sarah Eriksson - 28 december 2007 15:14

ah så vare fredag igen! vaknade för typ en timma sen å ska bege mig mot jobbet om en halvtimma! jag fattar inte hur ja kan sova såjävla mkt som ja gör!   ah nej men ska väl skölja ansiktet i kallt vatten så ja inte somnar! e as trött! köss  ...

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards