Alla inlägg under juni 2007

Av Sarah Eriksson - 30 juni 2007 15:43

Petra... haha den där var bra! Men hörrö.. varför bryr du dig så mkt?



Igår gymmade ja med johannes, sen så drog jag till torpa å hjälpte tina lite, sen drog vi till mig å sen till enhörna där vi skulle på cirkus! HA....  säger inte mer! :P

sen så  blev de en sväng på stan för att hämta upp jennie! Och jag älskar tinas bil!.. .sen tillbaka till enhörna. där vi satt  å snacka å så.. sen blev de dra sig till bussen.. men vi ångra oss å sprang till baka till flickorna. blev de lite jacuzzi å snack.. sen tog vi en taxi hem ... sov!


Imorse kom farmor hit=P fiiifaan....fick lite bensinpengar å shit:S hon skrämmer mig den där tanten alltså!:P hon har ngt fuffens för sig ;)


men men... ha´t bra! 



Av Sarah Eriksson - 28 juni 2007 17:22


igår va ja på spel/fika/bio kväll med bananisch på Heeeron!:D det var jätte trevligt :) Ägd han blev när vi körde bil mouhahaha! Såg på en ganska bra film faktist.. ehm .. the reaper? kommer inte ihåg va den heter hahaha! men den va rba! Förutom att han skulle skrämma mig under hela filmen å få mig å asg innan filmen börjar! :S:P

Sen drog vi å chacka glass... The Doh glass;D hahahaha roligast ever! sen soova :)


Upp imorse, fett avundsjuk! ja ville sova vidare men nehe.. jobbet som vänta! bara dit... jobba i köket=) helt ok.. sen servera:S jesus!:P men men! Nu ska ja till Carin pch klippa håret :)... sen simma med lotta:)


:D

Av Sarah Eriksson - 26 juni 2007 23:58

haha, jag har kört typ X antal mil idag och det bara slurpar till i bensintanken vettni ;D hahaha... men jag säger bara att TINA, Lotta och Cissi <3 helt underbara idag. Kände mig som en prinsessa, behövde inte lyfta ett finger, fick allt! DOm bjöd på allt... okej iofs... jag skjutsa dom typ ÖVERALLT;D


Kört runt lillebrorsan, kört tina, lotta, cissi, jessica, elin, adde... haha fett kul! Helt underbart! Men tyävrr... inte gratis att åka med mig sen ;)


Imorgon ska jag hämta Hennel, sen blir gymma, sen sthlm med tina å anna ... sen typ.. softa. Har iofs lovat Johannes att ja ska bjuda han på glass:P hahahaha bara för ja klara de:P asg! Aja.. borde kanske träffa han ;D neerå.. min bästaste bäste vän ^^ 


iallfall... tänkte ju då belöna mig själv idag genom att jag klarade körkortet... så jag piercade bröstvårtan:D Happy hour på House of Pain hahahaha.... !


men säg inget till pappa.. han kmr DÖDA mig ^^!


nope, sova.. ska ju som sagt gymma imorgon med södertäljes sötaste ^^<3



Btw GRATTIS BRORSAN!!!!! <3 

Av Sarah Eriksson - 26 juni 2007 10:20

och jag typ bara har fetaste körkortet nu! JAG HAR KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKOOORT! FATTA!



WOHOOOOOOOO!!!!




SÅ FUCKING UNDERBART! 

Av Sarah Eriksson - 26 juni 2007 00:02

yes, var ute å övningskörde igår. gick fett bra, sen så drog jag till Lotta å vi drog å badade, sen kom chrille å tony å hämtade upp oss å körde oss till lotta där jag hämtade mina grejjer sen körde vi till scania sjön där vi snacka, sen kom det en fett läskigbil å ja trodde vi skulle dö.. orkar inte förklara varför:P haha sen drog ja hem å duschade frös som ett as, sen drog ja till smörfen. tittade på film, somna, sen imorse glodde vi på film igen, sen drog vi ner till bussen där han åkte till sin mor och jag drog hem å somna isoffan:P sen var jag ute å övningskörde, nu ska jag sova. ska upp feta tidigt imorgon!


ja men. nu får vi se hur det går. jag e inte nervös! 

Av Sarah Eriksson - 24 juni 2007 19:01

okej, som sagt igår så kom chrille och tony och hämtade mig från hovsjö, chrille ville snacka om en sak som hade hänt på festen och jag förstår honom! fett konstigt när man inte vet!


Iallfall sedan när ja kom hem så palla ja inte dra på krogen så ja glodde på beck å sen gick ja o la mig , palla inte sova för det var fett mkt myggor i mitt rum. Men men fick mig e promenad i natt iallfall... slutade med att jag å pappa å smurfen haha satt å drack öl på altanen! sen vare bara slagga!

och imorse blev jag så utklassad i kubb att jag nästa skämdes:P hahaha fiifaan!


men men, nu ska jag strax övningsköra och sen dra till lotta och sedan simma lite:D ska bli fett skönt:D


:) 

Av Sarah Eriksson - 23 juni 2007 19:21

Sarah [GE MIG MAAAT] säger:
kattjäveln bet mig  
Jessica . säger:
bit tbx då haha
Sarah [GE MIG MAAAT] säger:
HAHAHAHHAHAHA
Sarah [GE MIG MAAAT] säger:
ja kan se framför mig hur ja bara biter tag i katten å bara GRAAAAWNN
Jessica . säger:
så blire catfight
Sarah [GE MIG MAAAT] säger:
ASG


klockrent:D 

Av Sarah Eriksson - 23 juni 2007 18:10

sitter in tha ghetto jao.. u know.. my paaad huh.


Emelie ska komma in å säga haj.. ska bli trevligt de.. mkt skööön brud de där:D hon bor ju bara en dörr ifrån;D


jaha.. utgång ikväll.. fyyfaaaan.. jessica tvingar mig.. palla:P haha aja.. ska partajja med elins storebror.. haha... my maaaan and I lixom !!!


såg 2.25:an på bussen idag oxå.. fett fet hon har blivit. och vilken ful hund hon har:D haha... aja.. nu ska vi inte vara sånna:P hon e ju såå trevlig ^^


nej.. hem snart..  

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards