Alla inlägg under juli 2007

Av Sarah Eriksson - 8 juli 2007 21:19

igår vare fest hos Marcus som fyller 20 idag :) Grattis! Jag drog dit med Lotta å Elin... blev faktiskt kul:P :D Lotta å ja hade nog roligast under hela kvällen! Men men... kom hem vid sisådär 04.30 i morse å börja jobba vid 08.00..:S seg JA!... men men.. jobbade på.. fett mkt å göra :/ men men 9 timmar med OB ;D...  sen efter det drog ja hem å packade... sen kom JOHANNA <3 och hämtade mig sen drog vi till Sala.. så sitter här nu:)... semester tills Onsdag :D skit härligt.. behöver kommma bort lite från södertälje... pallar inte me den staden.. härligt å sitta här med johanna:D har saknat henne så mkt :)... 4 års sen ja var här sist :/... :D


så vi var ute å åkte lite bil förut.. å självklart var jag tvungen å kköra hem.. i hennes skrutt volvo:P FYFAN... va ja hatar den bilen:P men men det var roligt.. johanna har aldrig skrattat så mkt i hennes liv tror ja:P mouhahaha:D...


får se vad som händer imorgon.. :) hoppas vi gör ngt kul men vem kan göra ngt kul i den här lilla staden? räknas sala som en stad? hahahaha:P

träffade btw Madde oxå :D... (johannas syster):D eget hus, förlovad.. jäävlar vad bruden har blivit vuxen :) kul :D!


Nej nu ska ja mobba johannas hund tror ja (6)... :D lr inte... hundrädd^^ 


ha det bra.. tjong! 

Av Sarah Eriksson - 7 juli 2007 20:34

7 i 7 - 07 ...otursdag. jag e fett arg, fett förvirrad å JÄVLIGT besviken!



Av Sarah Eriksson - 7 juli 2007 19:48

ska vi se här... var ute med jessica i tisdags kväll en stund... sen ringde tina å ville att ja skulle slagga med henne på torpa.. så  vi drog dit... sov i 8:An ;D fett skön säng! men men inge kul å gå upp tidigt å jobba inte! Men men.. dagen gick fort.. så när vi var klara så drog vi å lämnade en gäst från torpa på badhuset, sen drog ja å tina å hämta ut mitt körkort å sen drog vi till enhörna å fikade lite:P å hyrde film:P sen åkte ja hem.. en stund sen prata me bananisch...


torsdag: gick upp typ skit tidigt å masa mig hem, somnade om till typ 2 då cissi ringder å tjatar på mig som en idiot att ja ska med till grönan..:S så ja haka på! va jävligt kul faktist=) men vi var fem st så en fick åka sj typ.. men men haha v ivar som treåringar:P;S  sen drog vi oss hem.


fredag: upp å jobba, kändes weird att ta bussen till torpa..:P van me bilen. men men.. hade begravningsfika på 34 st.. åh ja tog dom sj ;D:P haha.. men men.. efter de så drog ja mig ut mot enhörna å prata me tina å hämta lite grejjer osv sen drog j aå lämna tillbaka filmen på ica som vi hade glömt:P men erika jobba som tur va ^^ haha... sen hem... sen åkte ja å lotta å johannes å badade :P haha .. sen hem till lotta där vi var ett tag.. carro va där ^^ sen drog ja å lämna alla å sen åkte ja runt me chrille osv... sen hämt aj aupp jessica som absolut INTE var full:P nej då:P ..så vi åkte runt lite.. sen haka vi på chrille å tony som åkte runt.. så det blev nån runda till nykvarn-järna osv:P hahaha så tråkig tman kan ha!:P


Idag: gör inte mkt.. funderar mest! fett konstigt allt är egentligen:S jag förstår inte de där..:S men men.. det märks väl? jag e ju som sagt van!


Nu ska ja göra mig i ordning.. ska till Marcus som fyller 20 imorgon:D party party :D... ska bli kul;D






- du är grym jao! 

Av Sarah Eriksson - 3 juli 2007 15:01

ja ska vi se här lördagskvällen: jag och lotta och marcus å elin drog till måsnan å badade lite, sen dök chrille och hennel upp=) men vi blev rastlösa å drog därifrån, så ja å marcus å lotta drog oss till cissi där hon å tina å albin behövde skjuts till enhörna! bara brumma ut dit, sen tillbaka till lotta, sen hämta cissi å albin igen:P då haka även bananisch på... sen efter det så lämna vi marcus för den tråken blev trötT:P.. men vi andra tre drog till Öb där vi träffade på Kristian (tror han heter så) och Thoumass ;D... så vi satt där ett tag, tills vi skulle iväg å tvätta kristians bil!.. sen hem till kristian.. hm.. sen blev lotta trött så då drog vi å lämna henne, sen hem till mig  vid typ 04.00 där jag lämnade bilen å hämta spriten, då fick vi med oss jessica oxå :D


bara tillbaka till krisitan där vi började dricka lite smått.. va väldigt trevligt faktist :) sen ville jessica hem:P åkte ja å krisitan å lämna na, sen hämta vi upp mariah på vägen:D tillbaka till lägenheten. höll vi igång till typ 11.00 då ja däcka i typ en  å en halvtimme.. sen stanna vi kvar där till typ 18.00 då vi skulle hem å glo på film! men.. nej.. däcka istället!:P


igår: jobbade, jobbigt:P fyfan:D men det gick bra;D.. haha.. sen så åkte ja, jessica och johanna till scania sjön där vi träffa elin, adde, chrille å tony,.. sen blev det skit tråkigt så folk drog hem å ja å jess å lotta drog iallfall till lotta enstund:P sen hem å sova!


nu har jag äntligen fått sova ut...så nu ska ja bara väntapå att morsan kmr hem med bilen så ja kan dra till enhörna :) 

Av Sarah Eriksson - 1 juli 2007 00:15

haha.. så bäst.. såååå bäst!

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards