Alla inlägg den 14 december 2006

Av Sarah Eriksson - 14 december 2006 12:22

Kommer du ihåg första gången jag ringde? 11 September 2005!, jag skrattade så mycket åt din uppringsningssignal så när du svarade var jag tvungen att skärpa till mig så jag inte skulle skämma ut mig det första jag gjorde.Kommer du ihåg första gången vi träffades? 24 Februari 2006!, jag mötte upp dig på syd och jag lovar älskling, jag smälte direkt. Där stod du framför mig... helt underbar! Och vi tog bussen hem till mig, där vi satt för det mesta å tittade på varandra. Men på kvällen, började jag pilla lite med ditt hår och du böjde dig fram och kysste mig på pannan! Den där känslan just då, jag har aldrig upplevt en sån underbar känsla i hela mitt liv! Och den första kyssen! Kommer du ihåg den? :) den bästa!Dagen vi blev tillsammans, 3 Mars 2006!, Den bästa dagen i mitt liv. Du har gjort mig hel, du har fått mig att förstå att kärlek finns! Du har gjort mig till den lyckligaste! =)Jag vill aldrig förlora dig, det är dig jag vill ha, föralltid, det är dig jag vill skapa framtid med, det finns bara en och det är du! <3 Jag älskar dig, även dom svåraste dagarna älskar jag dig, även dom gångerna jag klagar så älskar jag dig. När jag gråter älskar jag dig, när jag skriker åt dig älskar jag dig. Vad jag än gör och säger... så älskar jag dig!Föralltid, förevigt!!! Inget kan vara perfekt, men vi har det så bra att ingen eller något kan komma och förstöra! Kärleken kan vara hård, Men du och jag klarar allt :)Tack älskling för att du förstår och alltid finns där! Jag älskar dig Patrik Johansson <333333

Av Sarah Eriksson - 14 december 2006 11:55

Idag ska jag servera på skolan igen. Från 15.00 till 22.00 Ska väl bli både kul o tråkigt. Jag hoppas iallfall man får ett trevligt bord! =)Usccha... haha igår ... sjukt! Innan jag somna:S nej så vill jag inte att det ska vara! Men idag är det jätte bra! Hoppas ja =)Igår gick lilla Lia lucia. Jag önskar jag kunde vart me för att få se det <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards