Alla inlägg den 23 december 2006

Av Sarah Eriksson - 23 december 2006 17:42

Ja, jag har snott denna av Maja (och maja, jag gör reklam) hahaHöger- eller vänsterhänt: Höger!Humör just nu: Glad:) Två dagar kvar till K-stad:)Favoritgodis: Min kropp är byggd av choklad!Något du absolut inte äter: Blodpudding och Lammfärs!Kläder just nu: jeans, linne, kofta, trosor o bh!Musik just nu: Jag har inte orkat starta Winamp än!Vad sa du senast: Musik just nu? hmmmm!Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ehm? ja vene!Sommarplaner: Körkort så det blir en Sverige tripp, plus vara så mkt med Älsklingen som det går :)Fisk eller badkruka: Fisk! Jag e född i vattnet!Saft eller alkohol: alkohol :$Hur många kuddar sover du med: Jag har fyra st i sängen, men brukar sova på en! Lr puttes arm ^^Favoritväder: Massa underbar snö lr sköön sommarsol!Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Putte, En båt och mina p-piller;D om ni fattar va ja menar? ;) hahaha!Spelar du nåt instrument: Synth och ibland blire klinka lite på elgitarren :)Morgon- eller nattmänniska: Natt tror ja:DSparare eller slösare: haha Sparare! Jag e snål!Vem är viktigast för dig: Min mamma och Putte :) <3Tror på liv på andra planeter: Absolut, ET finns!Har du några homosexuella vänner: Ja då:) Massa Alkoflator oxå ^^Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, självklart.Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag kmr få trillingar ^^Bio eller promenad: Båda :) Men Putte e lat så det blir mer Bio kanske ;)Är du kittlig: PASS:P okej jag erkänner... JA :$Snarkar du:Putte säger de, men ja tror han hör sig själv ^^Stjärntecken: Vattuman!Äckligaste insekten: Spindlar å skalbaggar *OUAAAHG*Det här är jag bra på: Skratta, Klaga och rapa:PBästa bok: Gömda och AsylOm du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig o kunna klä av människor med blicken HAHAVad vill du jobba som? Håller med Maja, proffsfotograf, men lär bli receptionist!Chips, morötter eller godis? Gurka å choklad!Pizza eller hamburgare? PizzaSkriver du dagbok? Gjorde mkt förut, nu är det mest bloggar!Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan en Näspiercing, Naveln blir om cirka en månad och tunga om cirka tre månader^^ sen kmr de nog en tatuering snart^^,Stökigt eller välstädat? välstädat.Men brukar mest vara stökigt ^^,Gungar du på stolen? Neee?Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vill men vågar inte!Vilken hand håller du gaffeln i? VänsternHur många syskon har du? En Halv storebror, en Hel lillebror och en storasyster ^^Är du rädd för blod? Lite halv skrajj! inget jag direkt blir imponerad av!Saltar du på maten? typ aldrig.Gillar du att sjunga? Lätt, men de låter INTE bra!Anser du att du är stark? Du, Ben muskler har ja:PBrukar du sola? På sommarn ja!Vad gör du om du får hicka? Håller andan lr dricker vatten.Använder du knark? Ursäkta?=PKaffe, te eller inget? Kaffe m Mjölk ^^Vad längtar du mest efter just nu? Den 25 Dec, får äntligen åka till älsklingen och få vara med honom i två veckor. :) <3

Av Sarah Eriksson - 23 december 2006 17:34

Imorse så åkte jag o mor o far till Systembolaget där dom köpte lite Cider till mig:) Sen så åkte jag hem o bäddade sängen och duschade o gjorde mig fin ;)Sen kom Elin och Ammi och vi hade våran "Julafton". Jag fick jätte fina saker :)Av Elin fick jag: Ett grymt snyggt Diadem och Ett halsband:)Av Ammi fick jag: Badgrejjer:D, Ett hårspänne och en röd näspiercing:D skiit ball :D!!!Tack tjejer:)Roligaste var att jag gav Elin ett halsband och de var exakt likadant som ja fick av henne :P Och Elin fick ett till halsband av Ammi och de var exakt lika dant som vi fått=P Haha så alla vi tre hade köpt exakt likadana halsband :)hehe... nej nu ska vi käka Pizza och snart börjar uppesittarkvällen med bingolotto;)God Jul... och imorgon är det Julafton *asflabb* <--- har sagtr det minst 20 ggr idag ^^Krum!

Av Sarah Eriksson - 23 december 2006 10:58

Idag kmr Elin och Anilia hit, vi ska fira Julafton! Ska bli sköjj, få se va dom köpt ^^ sj känner jag mig skit dålig på julklappar i år, köpte bara saker för dom såg *balla-roliga-skämtiga* ut... haha! Aja! Sry tjejer om ni inte tkr om det, men det blir mer på era födelsedagar, de kan ja lova... 18 år;) ngt å fira! Så, säg va ni vill ha o tant sarah köper ^^!!! hahaNej nu ska jag nog göra mig i ordning, ska åka ut till Coop och shoppa sprit inför nyår! Gott med ljummen cider då lixom ^^ haha men men ;PKräm!

Av Sarah Eriksson - 23 december 2006 10:56

Mjo igårkväll så satt ja ju å skrev rimm till julklapparna, när jag e klar o ska gå ner för att limma fast alla, Ja då kmr ja ju på att jag har ju slängt in dom där förbaskade julklapparna LÄNGST in under granen! Jaha.. var bara att plocka fram dom, varpå jag kunde inte hålla mig för att klämma på bom andra julklapparna! Ja vet nog vad mormor har köpt till mig ;) haha!!!Jaha, sen packade jag. Jag e tidigt, men men nu ska jag bara slänga ner kläderna som hänger på tork. Å skor och smink o sånt me de blir lite tidigt att slänga ner nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards