Alla inlägg den 21 december 2006

Av Sarah Eriksson - 21 december 2006 21:04

HÄR ÄR MARIE SNYGG! INTE NU! NU SER HON UT SOM EN UPPBLÅSTBAR BARBIEDOCKA MED NOLL KOLL! HÄR PÅ DENNA BILD ÄR HON FIIIIIN! INTE NU! FATTA!!!!! :p

Av Sarah Eriksson - 21 december 2006 20:30

Jag o Elin trippade ner på stan Utan mor o mormor o maggan (tack gode gud), kmr ner på stan. Jag skojjar inte, ja tror nog hela Södertälje var där! Så kmr ju då SnyggMarcus, åh ja... Han var grymt mkt hetare IRL än på biler o tv;D Sexig liten rumpa hade han allt ^^, hahaha ne men Han e HET!Sen efter de så blev det kallt, så elin drog till sig, ja drog till mig! somnade framför TV blev lite arg för jag missade resultatet på Extreme HomeMakeover ! Ville ju seee hur husjäveln blev! Nu känner jag mig lat o FET så ja ska nog ta o göra lite situps o köra den där rullmaskinen :PÄlskling? vart är du? =( <3

Av Sarah Eriksson - 21 december 2006 10:02

Åkte till skolan, kmr dit... väntar på Ia i typ hundra år innan hon kmr o säger att hon ska gå IGENOM alla frågorna vi hade på provet *yippi* så fick vi sitta o svara! Sen fick vi resultat, nöjd med mitt=)! Sedan vare fika o sen åka hem. Blev inge Thopra idag för att Tina var inte där :/ så första veckan när vi börjat skolan igen så ska jag och Johannes ta en sväng dit o chackaaa läget!Om några timmar kmr Mormor! haha, aja får se vad tanten mobbar denna ggn ^^ haha!Ikväll blire gå på stan o checka in snyggMarcus! ^^, haha roligaste är ju att Mamma och FasterMaggan ska med:P haha mamma e ju bara såååå galen i Idol-Marcus ;DTjing!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards