Alla inlägg den 28 december 2006

Av Sarah Eriksson - 28 december 2006 18:40

Ja... imorse när vi gick upp började jag plocka i Puttes rum:S haha vene varför;P de borde HAN göra.. inte ja:P ^^ skojja!Sen så åt vi lite frulle :) sedan så tvinga ja ner honom i badkaret^^ haha... så vi badade i 40 min.. SKÖNT! ;P men råkade nog ha lite för varmt vatten.. haha!Aja sen så var klockan typ 4... då bestämde vi oss för att gå ner på stan, för ja skulle byte linnet ja fick av Roger o Margot. Hade redan ett blått prickigt linne så ja bytte till vitt=) jätte fint!Sen var det inte så mkt fölk på stan. Så vi gick runt för ja skulle shoppa lite party linnen. Slutade med att jag vill bara DÖ för ja tkr ja ser ut som en padda i allt! Men köpte iallafall två söta linnen på Cubus! Så ja skiter i om ja ser ut som en padda i dom. Dom var söta.. Å DE E JA ME:P hahaha!!!Sedan hittade ja två urgulliga stringtrosor som jag köpte oxå:D billiga o söta;) mouhahah... nu har ja mkt nya underkläder kan ja lova!Nu ska jag hoppa på Putte, han ligger i fotöljen o halvsover... MOUHAHAH PUTTE SE UPP! EN PADDA KOMMER FLYGANDE!Mvh Paddan själv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards