Alla inlägg den 17 december 2006

Av Sarah Eriksson - 17 december 2006 22:48

Åh Annie och Andreas ska förlova sig :) Gud vad roligt :) Jag e jätte glad för eran skull:D På nyår å allt?=D Åh =) verkligen jätte söt:)Jag e avundsjuk tjejen :) <3

Av Sarah Eriksson - 17 december 2006 22:14

Jo jag har ju då pysslat lite i rummet, ändrat lite shit å sånt:) är helt nöjd=) Mycket bra faktist! =D saknas bara lite mer tavlor å så:D

Av Sarah Eriksson - 17 december 2006 18:05

Ja fan, En vecka kvar bara till Julafton. Och som sagt, det kan ju alla hålla med om, att man längtar ju faktist till julklapparna, men iår lär inte sarah eriksson få så mkt :( ganska tråkigt, jag är nämnligen galen i att få presenter för det är så otroligt roligt att slita upp presentpapper ^^,Men men... jag får väl va glad för det! Men den där jävla snön kan komma nu tycker jag!Och imorgon äre en vecka tills jag åker till Älskliiingen:D jag lääängtar så jätte mkt till det, ha en alldeles egen julafton med honom ^^, och fira nyår med honom :D kan det bli bättre?=D Åh få ge John julklappen vi köpt:D, han lär bli super glad =). Åh ge mig den 25 NU =D

Av Sarah Eriksson - 17 december 2006 17:55

Gick upp klockan 08.00 imorse, hade ställt klockan för att far min och jag skulle ut och övningsköra, vid 09.00 drog vi ut och jag körde på där ett tag:D gick väldigt bra:D kom hem vid halv tolv:D så det är ju gött, fick två och en halvtimmes körning, så jag ska inte direkt klaga:D!!!Sedan åkte jag och pappa och köpte Julgran, ja, det är dags nu;D... vi fick den sista stora fiiina granen:D så åkte vi hem och pyntade den:) Den e fin faktist!Imorgon blire skola, sen vettefan va ja ska göra på kvällen, kanske övningsköra?;D haha... det är kul när man kan :)Nej, ska väl kanske försöka få upp lite tavlor på väggen o sånt, o slänga ner julklappar under granen;D Tradition, varje år när granen ska upp, ska julmusik och paket läggas under granen;D mouhahah!Gnarrrf!

Av Sarah Eriksson - 17 december 2006 01:23

Gick hem till Elin, spelade lite Nitendo Wii o sedan åt vi mat=) Sen gick vi ut=) Träffade Alexander Bäwervall... så jävla kul:D skit länge sen jag såg han :) gamal barndomvsvän:)Sedan träffade vi Jessica så gick vi till Elin igen å spelade ytterligare:P Sen åkte vi med Chrille till Maxi för att chacka lite chips ;). haha sen hem igen för att spela mer;D sen var vi helt slut så vi glutta film, sen gick ja o Jess hem=) Meridag blir att jag ska övningsköra med far! =) Sedan ska vi klä julgranen. Ja hörrni.. nu är det dags:DMen ska ringa Puttisch å sussa...=)Tjong!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards