Alla inlägg den 25 december 2006

Av Sarah Eriksson - 25 december 2006 19:06

Jo typiskt alltså! När jag väntar på tåget, vad börjar det då inte göra?JO SNÖA!!! VARFÖR ALLTID DAN EFTER JULAFTON?!?!?!??!!

Av Sarah Eriksson - 25 december 2006 19:01

Åkte idag till Putte=) Tågresan gick jätte fort, men iallfall så när vi kom hem hit så åt ja lite å sen skulle vi öppna julklappar:D O vad fick ja inte!?Parfym - Hypnose (DEN JA VILLE HA)Smycken - Ett så jädrans fint halsband med liknande örhängen, ja har nog aldrig sett finare halsband föurt:O de e sjukt fint! =DTröja - En jätte söt tröja ^^,Skämt - haha han hade köpt en mössa till mig:D typ oranggulbrun:D haha han trodde ja skulle hata den, men jag tkr den e gullig:D hahaha!Sen fick ja julklappar av Margot o Roger oxå:DEtt jätte fint halsband o ett prickigt linne:D skiit fint!TACK!:Dåååhhh, de här halsbandet från putte alltså, jag dör! de e så fint! <3 TACK!

Av Sarah Eriksson - 25 december 2006 18:59

Mer om igår: Pappa tvinga ut mig å tim på altanen, för vi skulle "Göra ngt", aja sdå fanns det iallfall ett snöre vi skulle följe:P haha så följde vi det i typ 10 minuter, vi gick runt heeela trädgården o ah fick klättra å ha oss:P så iallfall slutar snördet vid ytter dörren, så kmr vi in där, då ligger det kuvärr till oss på golvet me 500 spänn i ^^ haha såååå kul:D hahha pappa har alltid värsta ideérna;D:Dhhaha tackar ^^,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards