Alla inlägg den 15 december 2006

Av Sarah Eriksson - 15 december 2006 17:13

Skrev inte ngt om julbordet igår så jag skriver det nuIgår: Åkte till skolan, jag och Elin delade på ett bord. Hennes mamma osv=) mkt trebligt, vi fick ovanligt mkt dricks. 160 spänn var :D jävla schysst:D Lärarna åt igår oxå, som dom satt där o sjöng snappsvisor o hade sig, skit kul =D sedan drog dom över till Fordon och dansade... så jag elin och ammi smög över:D HAHA gammelparty AB:DIdag: Jag och Elin stod i garderoben idag=) helt okej. 7 kr dricks;D haha!!! men men.. snacka med folk o så. det var ju trevligt=) Sen fick vi äta julbord, men jag tkt inte det var så vidare värst jätte gott =P Sen efter skolan så tänkte jag promenera raskt hem, så när jag kom till bron DÅ kom bussen HAHA så jag kände mig skit stolt.. 15-20 min hem;D jag e dutti!Har fått ettt brev idag oxå, från Danne... vill hemskt gärna bränna upp det men det är bra att ha till bevis om han ngn gång skulle få för sig att dra tillbaka att han har skrikit o hotat mig! Men men, jobbigt... men vad sk aman göra?Åhhhh systermin frågade om ja vill ekomma på spelkväll/systerkväll idag:D MIN FREDAG E RÄDDAD:D guuud vad kul:D bara viiii:D så nu ska jag byta om till slappa kläder å sedan får pappa skjutsa upp mig lr så går jag:D åh vad roligt :) verkligen =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards