Alla inlägg den 20 december 2006

Av Sarah Eriksson - 20 december 2006 22:14

nu har ja ju förstört din nyår oxå! bra där sarah!

Av Sarah Eriksson - 20 december 2006 21:48

För två år sen var jag på BB och fick hålla dig för första gången i min famn, du var så liten och så söt. För två år och 4 dagar sen var ni hemma hos oss och jag fick för första gången vagga dig till sömns! För ett halvår sen blev jag väckt av att jag hörde dig stå och skratta och jag sprang ner och när du skulle gå så gjorde du slängpussar till mig. Just de minnet, när du vinkade och gjorde en slängpuss, tar kol på mig!Grattis Lia på två årsdagen! Jag önskar det var som förr <3 :(

Av Sarah Eriksson - 20 december 2006 21:43

Började 12.20 idag, var på vi inte hade lektioner utan bara fick veta vad vi hade fått på Nationella! Jag blev klart Godkänd:D till och med VG i pratövning! stolt?;DSedan drog jag och Elin till Sydpoolen där vi simmade *harkel* slappa i bubbelpoolen, grymt skönt å nu är man avslappnad i hela kroppen ;DSedan åkte vi till brolunda och sedan hem till Elin igen där vi prövade på nytt spel till Wii, skulle dansa å ha sig, det var kul, men Adde tog över å vi fick inte spela vidare:P haha!!!Sedan gick jag hem, Carin kom över så vi drack lite julmust o åt lite chokolaaaadaaa! Bytte julklappar gjorde vi med :) Sen har det inte hänt så vidare värst mkt faktist! Ska nog börja med att skriva rimm till klapparna snart ^^,Hajhaj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards