Alla inlägg den 18 december 2006

Av Sarah Eriksson - 18 december 2006 22:25

hahaha mina damer o herrar, mina hormoner åker berg o dalbanan! Just nu är jag högst upp på Balder... jag mår SÅ bra:D... det känns så skönt:D...Snälla, låt mig få fastna här uppe! Låt mig inte falla ner!

Av Sarah Eriksson - 18 december 2006 21:32

Folk, ni får ursäkta mig just nu! Denna tidpunkt är inte den bästa! Det är nu saker börjar bli jobbigt. Mitt humör är inte på topp, har inte vart det den senaste tiden, så jag vill ursäkta mig för hur jag beter mig! Men det blir bra, snart I hope?! :)

Av Sarah Eriksson - 18 december 2006 20:20

Drog till plugget, vi fick städa å så, göra ordning i alla matsalar efter julborden, så vid halv elva tog vi bussen ner till Elin, gick på stan, jag köpte deo och hämtade ut lite piller ^^. sen så gick vi till elin och spelade lite Nitendo å käka mat... jag har värsta träningsvärken, haha! Bygger mukkler;D!Sedan drog vi till ÖB för vi skulle chacka det ap roliga fishspelet!... sen åjte vi hem och medans vi väntade på bussen kom en gammal klasskompis från 7-9 fram till oss=) Johannes:) skit trevligt:D han e sig lik:P haha roligaste var ju när han berättade att hans morsa hade sett bild på hans svenska brud (johannes är utlänning).. så hade johannes sagt -ah men de e en kändis!haha så hade morsa sagt -du, jag e duktig på amerikanska kändisar, henne känner jag inte igen!Haha =)Sen åkte vi hem till Elin å laga lite mer mat, sen spelade vi lite. Fick in en glasspause oxå;D haha sen blev jag trött så gick jag hem!Är på lite irritationshumör nu:P men jag blir så irriterad asså! Att folk inte lär sig :(!!! men men, jag kan inte göra ngt, jag får stå ut... rättare sagt.. jag får väl bli van?Imorgon blire nog lite mer Nitendo hos Elin.. lr?:D haha... BILJARD!tjong!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards