Direktlänk till inlägg 23 december 2006

»...Tomten är tidig!

Av Sarah Eriksson - 23 december 2006 10:58

Idag kmr Elin och Anilia hit, vi ska fira Julafton! Ska bli sköjj, få se va dom köpt ^^ sj känner jag mig skit dålig på julklappar i år, köpte bara saker för dom såg *balla-roliga-skämtiga* ut... haha! Aja! Sry tjejer om ni inte tkr om det, men det blir mer på era födelsedagar, de kan ja lova... 18 år;) ngt å fira! Så, säg va ni vill ha o tant sarah köper ^^!!! hahaNej nu ska jag nog göra mig i ordning, ska åka ut till Coop och shoppa sprit inför nyår! Gott med ljummen cider då lixom ^^ haha men men ;PKräm!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Eriksson - 1 januari 2008 20:55

Mina kära bloggläsare! Jag har här med bytt blogg! Så är ni fortfarande sugna på att läsa så finns ja på Sareri.blogg.se   god fortsättning!  ...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:55

jag hänger me i svängarna å blogga om mitt år jag med!   va ska man börja? ja fyllde 18 fick testa på utelivet å träffa nya människor i mitt liv! Slutade med det ja älskade mest.. innebandyn! det blev så oseriöst å konditionen bara försvann å vaderna...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:48

Först: Emma... ja skulle jätte gärna villja kunna göra det men den här bloggagratis.se är as dåligt på de.. man kan max ha 100 bilder å de går inte å radera för att man har använt dom i bloggen! skit drygt.. men ska byta tillbaka till blogg.se sen så...

:O

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 15:32

lyckodag igår! ngr tusen spänn rikare! Jag klagar inte!   blev stänkan med jess å tina å frida efter jobbet! helt okej faktiskt! körde partytricket så dyng blev man!.. dansa skiten ur oss oxå! tror vi dansa konstant i en timma! haha! sen skulle vi gö...

Av Sarah Eriksson - 28 december 2007 15:14

ah så vare fredag igen! vaknade för typ en timma sen å ska bege mig mot jobbet om en halvtimma! jag fattar inte hur ja kan sova såjävla mkt som ja gör!   ah nej men ska väl skölja ansiktet i kallt vatten så ja inte somnar! e as trött! köss  ...

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards