Direktlänk till inlägg 23 december 2006

»...TJUV!

Av Sarah Eriksson - 23 december 2006 17:42

Ja, jag har snott denna av Maja (och maja, jag gör reklam) hahaHöger- eller vänsterhänt: Höger!Humör just nu: Glad:) Två dagar kvar till K-stad:)Favoritgodis: Min kropp är byggd av choklad!Något du absolut inte äter: Blodpudding och Lammfärs!Kläder just nu: jeans, linne, kofta, trosor o bh!Musik just nu: Jag har inte orkat starta Winamp än!Vad sa du senast: Musik just nu? hmmmm!Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ehm? ja vene!Sommarplaner: Körkort så det blir en Sverige tripp, plus vara så mkt med Älsklingen som det går :)Fisk eller badkruka: Fisk! Jag e född i vattnet!Saft eller alkohol: alkohol :$Hur många kuddar sover du med: Jag har fyra st i sängen, men brukar sova på en! Lr puttes arm ^^Favoritväder: Massa underbar snö lr sköön sommarsol!Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Putte, En båt och mina p-piller;D om ni fattar va ja menar? ;) hahaha!Spelar du nåt instrument: Synth och ibland blire klinka lite på elgitarren :)Morgon- eller nattmänniska: Natt tror ja:DSparare eller slösare: haha Sparare! Jag e snål!Vem är viktigast för dig: Min mamma och Putte :) <3Tror på liv på andra planeter: Absolut, ET finns!Har du några homosexuella vänner: Ja då:) Massa Alkoflator oxå ^^Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, självklart.Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag kmr få trillingar ^^Bio eller promenad: Båda :) Men Putte e lat så det blir mer Bio kanske ;)Är du kittlig: PASS:P okej jag erkänner... JA :$Snarkar du:Putte säger de, men ja tror han hör sig själv ^^Stjärntecken: Vattuman!Äckligaste insekten: Spindlar å skalbaggar *OUAAAHG*Det här är jag bra på: Skratta, Klaga och rapa:PBästa bok: Gömda och AsylOm du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig o kunna klä av människor med blicken HAHAVad vill du jobba som? Håller med Maja, proffsfotograf, men lär bli receptionist!Chips, morötter eller godis? Gurka å choklad!Pizza eller hamburgare? PizzaSkriver du dagbok? Gjorde mkt förut, nu är det mest bloggar!Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan en Näspiercing, Naveln blir om cirka en månad och tunga om cirka tre månader^^ sen kmr de nog en tatuering snart^^,Stökigt eller välstädat? välstädat.Men brukar mest vara stökigt ^^,Gungar du på stolen? Neee?Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vill men vågar inte!Vilken hand håller du gaffeln i? VänsternHur många syskon har du? En Halv storebror, en Hel lillebror och en storasyster ^^Är du rädd för blod? Lite halv skrajj! inget jag direkt blir imponerad av!Saltar du på maten? typ aldrig.Gillar du att sjunga? Lätt, men de låter INTE bra!Anser du att du är stark? Du, Ben muskler har ja:PBrukar du sola? På sommarn ja!Vad gör du om du får hicka? Håller andan lr dricker vatten.Använder du knark? Ursäkta?=PKaffe, te eller inget? Kaffe m Mjölk ^^Vad längtar du mest efter just nu? Den 25 Dec, får äntligen åka till älsklingen och få vara med honom i två veckor. :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Eriksson - 1 januari 2008 20:55

Mina kära bloggläsare! Jag har här med bytt blogg! Så är ni fortfarande sugna på att läsa så finns ja på Sareri.blogg.se   god fortsättning!  ...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:55

jag hänger me i svängarna å blogga om mitt år jag med!   va ska man börja? ja fyllde 18 fick testa på utelivet å träffa nya människor i mitt liv! Slutade med det ja älskade mest.. innebandyn! det blev så oseriöst å konditionen bara försvann å vaderna...

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 23:48

Först: Emma... ja skulle jätte gärna villja kunna göra det men den här bloggagratis.se är as dåligt på de.. man kan max ha 100 bilder å de går inte å radera för att man har använt dom i bloggen! skit drygt.. men ska byta tillbaka till blogg.se sen så...

:O

Av Sarah Eriksson - 29 december 2007 15:32

lyckodag igår! ngr tusen spänn rikare! Jag klagar inte!   blev stänkan med jess å tina å frida efter jobbet! helt okej faktiskt! körde partytricket så dyng blev man!.. dansa skiten ur oss oxå! tror vi dansa konstant i en timma! haha! sen skulle vi gö...

Av Sarah Eriksson - 28 december 2007 15:14

ah så vare fredag igen! vaknade för typ en timma sen å ska bege mig mot jobbet om en halvtimma! jag fattar inte hur ja kan sova såjävla mkt som ja gör!   ah nej men ska väl skölja ansiktet i kallt vatten så ja inte somnar! e as trött! köss  ...

Presentation

Omröstning

Tror du på ödet?
 Ja absolut
 Nej, absolut inte!
 Kanske, vem vet?
 Ingen aning =S

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards